Tuesday , October 24 2017
Home / India / मनमोहन सिंह का सितंबर में अमरीका दौरा

मनमोहन सिंह का सितंबर में अमरीका दौरा

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह तवक़्क़ो है कि 20 सितंबर से अमरीका का 6 रोज़ा दौरा करेंगे। इस मौक़े पर वाशिंगटन में सदर बारक ओबामा से मुलाक़ात और बाहमी उमूर् पर तबादला-ए-ख़्याल भी होगा, इसके इलावा वो न्यूयार्क में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा जनरल असेंबल

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह तवक़्क़ो है कि 20 सितंबर से अमरीका का 6 रोज़ा दौरा करेंगे। इस मौक़े पर वाशिंगटन में सदर बारक ओबामा से मुलाक़ात और बाहमी उमूर् पर तबादला-ए-ख़्याल भी होगा, इसके इलावा वो न्यूयार्क में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा जनरल असेंबली इजलास में भी शिरकत करेंगे।

मनमोहन सिंह से कल अमरीकी नायब सदर जो बेडन ने तक़रीबन 75 मिनट बातचीत की जिसके बाद ये तफ़सीलात मंज़रे आम पर आईं। ज़राए ने बताया कि मनमोहन सिंह और जो बेडन ने हमागीर मौज़ूआत मसलन तारीख़ी सिविल न्यूक्लियर मुआमलत पर अमल आवरी और बाहमी तिजारत में इज़ाफ़ा की राहों के ताल्लुक़ से तबादला-ए-ख़्याल किया। दोनों क़ाइदीन ने इस बात से इत्तिफ़ाक़ किया कि इन अहम उमूर पर पेशरफ़त होनी चाहीए।

इस पस-ए-मंज़र में वज़ीर-ए-आज़म ने कहा कि वो सितंबर में बराक ओबामा से मुलाक़ात के मुतमन्नी हैं। मनमोहन सिंह का ये दौरा 20 सितंबर से शुरू होरहा है, वो पहले न्यूयार्क में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा जनरल असेंबली इजलास में शिरकत करेंगे, इस के बाद वाशिंगटन जायेंगे जहां ओबामा से बाहमी उमूर पर मुज़ाकरात होंगे। ओबामा के दौर-ए-सदारत में मनमोहन सिंह का ये दूसरा बाहमी नौईयत का दौरा होगा। इस से पहले उन्होंने नवंबर 2009 में अमरीका का दौरा किया था। इसके बाद अप्रैल 2010 में भी वो वाशिंगटन गए, लेकिन ये दौरा बाहमी नौईयत का नहीं था। उन्होंने उस वक़्त न्यूक्लीयरसेक्यूरिटी चोटी इजलास में शिरकत की थी।

हिंदुस्तान और अमरीका के माबैन सिविल न्यूक्लियर मुआमलत को भी नुमायां अहमीयत हासिल है। ओबामा ने नवंबर 2010 में हिंदुस्तान का जवाबी ख़ैरसगाली दौरा किया था। जो बेडन से मुलाक़ात के दौरान मनमोहन सिंह ने ओबामा के लिए नेक तवक़्क़ुआत का इज़हार किया। दोनों क़ाइदीन ने इलाक़ाई और अफ़्ग़ानिस्तान की सूरत-ए-हाल पर तबादला-ए-ख़्याल किया। अमरीकी ज़ेर-ए-क़ियादत बैरूनी अफ़्वाज आइन्दा साल अफ़्ग़ानिस्तान से तख़लिया करेंगी और इस के बाद पैदा होने वाले हालात पर हिंदुस्तान को काफ़ी तशवीश है।

TOPPOPULARRECENT