Tuesday , October 24 2017
Home / India / मनमोहन सिंह के ख़ुसूसी क़ासिद की नवाज़ शरीफ़ से मुलाक़ात

मनमोहन सिंह के ख़ुसूसी क़ासिद की नवाज़ शरीफ़ से मुलाक़ात

नई दिल्ली, 28 मई:(पी टी आई)वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के ख़ुसूसी क़ासिद सत्येन्द्र लाम्बा ने आज पाकिस्तान मुस्लिम लीग क़ाइद नवाज़ शरीफ़ से लाहौर में मुलाक़ात की जो मुल्क के वज़ीर-ए-आज़म बनने वाले हैं। उन्होंने दोनों ममालिक के माबेन मुज़ाकरात क

नई दिल्ली, 28 मई:(पी टी आई)वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के ख़ुसूसी क़ासिद सत्येन्द्र लाम्बा ने आज पाकिस्तान मुस्लिम लीग क़ाइद नवाज़ शरीफ़ से लाहौर में मुलाक़ात की जो मुल्क के वज़ीर-ए-आज़म बनने वाले हैं। उन्होंने दोनों ममालिक के माबेन मुज़ाकरात के अमल को आगे बढ़ाने के इलावा तशवीशनाक मौज़ूआत से निपटने के सिलसिले में तबादला-ए-ख़्याल किया।

मनमोहन सिंह ने 12 मई को पाकिस्तान के आम इंतेख़ाबात में पाकिस्तान मुस्लिम लीग (एन ) की कामयाबी पर नवाज़ शरीफ़ को मुबारकबाद दी थी । इस के बाद सतेन्द्र लाम्बा आज ख़ास तौर पर लाहौर पहुंचे । वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर ने बताया कि इस मुलाक़ात के दौरान बाहमी मुज़ाकरात के अमल को आगे बढ़ाने पर तबादला-ए-ख़्याल किया गया ।

इसके इलावा उसे मौज़ूआत भी ज़ेर-ए-बहस आए जिन पर दोनों ममालिक को तशवीश है। इस मुलाक़ात में अमन , दोस्ती और तआवुन की ज़रूरत पर ज़ोर दिया गया । सत्येन्द्र लाम्बा ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह की जानिब से नेक तमन्नाओं का इज़हार करते हुए बहैसियत वज़ीर पाकिस्तान नवाज़ शरीफ़ को फिर एक बार मुबारकबाद दी।

वाज़िह रहे कि 12 मई को मनमोहन सिंह ने पाकिस्तान की नई हुकूमत से रब्त क़ायम करते हुए बिलख़ुसूस नवाज़ शरीफ़ के साथ हिंद पाक रवाबित के एक नए दौर के आग़ाज़ की तवक़्क़ो ज़ाहिर की थी । मनमोहन सिंह ने मौज़ूं और सहूलत बख़्श वक़्त पर नवाज़ शरीफ़ को दौरा‍ ए‍ हिंदुस्तान की भी दावत दी।

TOPPOPULARRECENT