Wednesday , October 18 2017
Home / India / मनमोहन सिंह को दौरा-ए-पाकिस्तान की दावत

मनमोहन सिंह को दौरा-ए-पाकिस्तान की दावत

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और पाकिस्तान के वज़ीर-ए-आज़म यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने दोनों मुल्कों के बाहमी ताल्लुक़ात में पेशरफ़्त और अपने ताल्लुक़ात को आगे बढ़ाने की सिम्त में की जाने वाली मसाई पर इत्मीनान का इज़हार किया है।ख़ारिजा सेक्रेटरी रंज

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और पाकिस्तान के वज़ीर-ए-आज़म यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने दोनों मुल्कों के बाहमी ताल्लुक़ात में पेशरफ़्त और अपने ताल्लुक़ात को आगे बढ़ाने की सिम्त में की जाने वाली मसाई पर इत्मीनान का इज़हार किया है।ख़ारिजा सेक्रेटरी रंजन मथाई ने सहाफ़ीयों को बताया कि डाक्टर सिंह और मिस्टर गिलानी ने सियोल में मुनाक़िदा दूसरी न्यूकलीयाई सिक्योरिटी चोटी कान्फ्रेंस के दौरान मुलाक़ात की।

इस मौके़ पर दोनों रहनुमाओं ने दो तरफ़ा ताल्लुक़ात की पेशरफ़्त और तेज़ी से फ़रोग़ पाने वाले तिजारती ताल्लुक़ात पर भी इत्मीनान का इज़हार किया।इस दौरान डाक्टर सिंह के साथ मिस्टर मथाई और क़ौमी सलामती के मुशीर शिव शंकर मेनन और मिस्टर गिलानी के साथ पाकिस्तान की वज़ीर-ए-ख़ारजा हिना रब्बानी खर भी मौजूद थीं।

मिस्टर गिलानी ने डाक्टर सिंह को पाकिस्तानी दौरे के लिए मदऊ किया।क़ब्लअज़ीं मुहतरमा खर ने सियोल में सहाफ़ीयों को बताया कि डाक्टर सिंह और मिस्टर गिलानी ने मीटिंग में बाहमी मुफ़ादात के उमूर पर तबादला-ए-ख़्याल किया और दोनों मुल्कों के दरमयान एतेमाद की कमी को ख़तम करने की सिम्त में तवज्जा मर्कूज़ करते हुए दो तरफ़ा ताल्लुक़ात को आगे बढ़ाने पर रजामंदी ज़ाहिर की।

उन्हों ने कहा कि डाक्टर सिंह और मिस्टर गिलानी ने दोनों मुल्कों के दरमयान मौजूद तमाम तनाज़ों को सुलझाने के अह्द का इज़हार किया है। बहरहाल अब उन्हें दोनों मुल्कों के ताल्लुक़ात में मुतवक़्क़े बेहतरी के लिए एक नई हिक्मत-ए-अमली पर बनानी होगी।

TOPPOPULARRECENT