Monday , October 23 2017
Home / India / मनमोहन सिंह हुकूमत से फ़िलफ़ौर( जल्दी) मुस्ताफ़ी(उटर जाना) होने का मुतालिबा(मांग)

मनमोहन सिंह हुकूमत से फ़िलफ़ौर( जल्दी) मुस्ताफ़ी(उटर जाना) होने का मुतालिबा(मांग)

पैट्रोल की क़ीमत में बेतहाशा(बहुतजियादा ) इज़ाफ़ा (बदोती) के ज़रीया अवामी मुश्किलात बढ़ाने पर यू पी ए हुकूमत को शदीद तन्क़ीदों (बहुत बुरी) का निशाना बनाते हुए इन डी ए कन्वीनर और जनतादल (यू) सदर शरद यादव ने मनमोहन सिंह हुकूमत से मुस्ताफ़ी होक

पैट्रोल की क़ीमत में बेतहाशा(बहुतजियादा ) इज़ाफ़ा (बदोती) के ज़रीया अवामी मुश्किलात बढ़ाने पर यू पी ए हुकूमत को शदीद तन्क़ीदों (बहुत बुरी) का निशाना बनाते हुए इन डी ए कन्वीनर और जनतादल (यू) सदर शरद यादव ने मनमोहन सिंह हुकूमत से मुस्ताफ़ी होकर ताज़ा अवामी ख़त एतिमाद(बरोसा) हासिल करने का मुतालिबा (मांग) किया।

आज बिहार में ज़बरदस्ती बंद कराने दौरान शरद यादव को गिरफ़्तार कर के सहरसा टाउन में वाक़्य कैंप जेल लाया गया। उन्हों ने कहा के पैट्रोल की क़ीमतों में इज़ाफ़ा ने आम आदमी की मुश्किलात में इज़ाफ़ा करदिया है।

उन्हों ने कहा के कांग्रेस ज़ेर-ए-क़ियादत यू पी ए हुकूमत की ग़लत मआशी पालिसी का ये नतीजा है। अब सूरत-ए-हाल इस हद तक पहूंच चुकी है कि ख़ुद कांग्रेस की हलीफ़ जमातें हुकूमत के ख़िलाफ़ एहतिजाज कररही हैं।

हिंदूस्तानी रुपय की क़दर में गिरावट ने भी अवामी बोझ में इज़ाफ़ा किया है। उन्हों ने कहाकि मनमोहन सिंह हुकूमत को फ़ौरी मुस्ताफ़ी होना चाहीए और कांग्रेस अज़सर-ए-नौ अवामी ख़त एतिमाद हासिल करे।

TOPPOPULARRECENT