Saturday , August 19 2017
Home / Delhi News / ममता बनर्जी हुकूमत पर क़ौम दुश्मन अनासिर की सरपरस्ती का इल्ज़ाम

ममता बनर्जी हुकूमत पर क़ौम दुश्मन अनासिर की सरपरस्ती का इल्ज़ाम

नई दिल्ली: मालदा में तशद्दुद पर ममता बनर्जी हुकूमत के ख़िलाफ़ बरहमी में शिद्दत पैदा करते हुए बीजेपी ने आज ये मसला सदर जम्हुरिया की दहलीज़ तक ले गई और ये दरख़ास्त की कि इस मसले पर रियासती गवर्नर एक आज़ादाना रिपोर्ट तलब करें। बीजेपी ने इल्ज़ाम आइद किया कि मग़रिबी बंगाल में ममता बनर्जी हुकूमत मालदा तशद्दुद में मुलव्विस अनासिर की हिफ़ाज़त करते हुए वोट बैंक सियासत पर अमल पैरा है और जिसके बाइस क़ौमी सलामती को ख़तरा लाहक़ हो गया है।

पार्टी के जनरल सेक्रेटरी कैलाश विजय‌ वरघया की ज़ेर-ए-क़ियादत एक वफ़द ने सदर जम्हुरिया से मुलाक़ात करके एक मैमोरंडम पेश किया जिसमें ये इल्ज़ाम आइद किया है कि मालदा तशद्दुद पर रियासती हुकूमत अमलन कोई कार्य‌वाई नहीं की और ये इद्दिआ किया कि एक मख़सूस फ़िर्क़े की दिलजोई और वोट बैंक की हिफ़ाज़त के लिए रियासती हुकूमत की पोलिसी से क़ौमी सलामती को ख़तरा लाहक़ हो गया है।

इन्होंने मग़रिबी बंगाल में बीरभूम के तशद्दुद का मसला भी उठाया। बीजेपी वफ़द ने सदर जम्हुरिया को एक और मैमोरंडम पेश करते हुए टक्कर मार कर फ़रार होने के केस में माख़ूज़ टीएमसी लीडर के ख़िलाफ़ रियासती हुकूमत की बे अमली की निशानदेही की। इस वाक़िये में एक एयरफ़ोर्स जवान कोलकता में यौमे जम्हुरिया की रीहरसल के दौरान हलाक हो गया था।

मीडिया से बातचीत करते हुए विजय‌ वरघया ने कहा कि मालदा का वाक़िया मुल्क‌ की दाख़िली सलामती से मरबूत है और वोट बैंक की सियासत से क़ौमी सलामती को ख़तरा लाहक़ हो गया है क्यों कि तशद्दुद में मुलव्विस हुजूम ने पाकिस्तान मुवाफ़िक़ नारे बुलंद किए थे। यही वजह है कि हमने सदर जम्हुरिया से गुज़ारिश की है कि रियासती गवर्नर से एक रिपोर्ट तलब करें और मर्कज़ी हुकूमत ने भी रियासत से एक रिपोर्ट तलब की है ह्जोकि हक़ायक़ मालूम करने में मददगार साबित होगी।

इन्होंने कहा कि ये जान कर दुख हुआ कि चीफ़ मिनिस्टर ममता बनर्जी ने ये शिकायत की है कि अवाम को बीएसएफ़ से मसला है। इन्होंने सवाल किया कि तशद्दुद वाक़ियात क्योंकर पेश आरहे हैं और पुलिस स्टेशन को नज़र-ए-आतिश क्यों कर दिया गया। दरअसल जिन अनासिर ने तशद्दुद बरपा किया है वो जाली करंसी, अफ़यून की काशत और ग़ैर समाजी सरगर्मीयों में मुलव्विस हैं और अपने मुजरिमाना सरगर्मीयों की पर्दापोशी के लिए पुलिस स्टेशन को जला दिया लेकिन हुकूमत मज़ टीएमसी से वाबस्तगी के बाइस ग़ुंडा अनासिर की सरपरस्ती कर रही है|

TOPPOPULARRECENT