Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / मर्कज़ी वज़ीर-ए-ज़राअत से जगन की मुलाक़ात ग़ैर अहम: हर्ष कुमार का ब्यान

मर्कज़ी वज़ीर-ए-ज़राअत से जगन की मुलाक़ात ग़ैर अहम: हर्ष कुमार का ब्यान

हैदराबाद 22 दिसंबर (सियासत न्यूज़) कांग्रेस के रुकन पार्लीमैंट मिस्टर हर्ष कुमार ने कहा कि मर्कज़ी वज़ीर-ए-ज़राअत से जगन मोहन रेड्डी की मुलाक़ात की कोई सयासी एहमीयत नहीं है, हम पहले ही मुलाक़ात करते हुए किसानों के मसाइल से वाक़िफ

हैदराबाद 22 दिसंबर (सियासत न्यूज़) कांग्रेस के रुकन पार्लीमैंट मिस्टर हर्ष कुमार ने कहा कि मर्कज़ी वज़ीर-ए-ज़राअत से जगन मोहन रेड्डी की मुलाक़ात की कोई सयासी एहमीयत नहीं है, हम पहले ही मुलाक़ात करते हुए किसानों के मसाइल से वाक़िफ़ करा चुके हैं। पार्लीमैंट के अहाता में मीडीया से बात चीत करते हुए हलक़ा लोक सभा अमलापोरम की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के रुकन पार्लीमैंट मिस्टर हर्ष कुमार ने कहा कि सदर वाई ऐसआर कांग्रेस पार्टी मिस्टर जगन मोहन रेड्डी की मर्कज़ी वज़ीर-ए-ज़राअत से मुलाक़ात की कोई सयासी एहमीयत नहीं है और ये बात भी ग़लत है कि मर्कज़ी वज़ारात ने उन्हें बहुत ज़्यादा एहमीयत दी है।

कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट रियासत के किसानों के मसाइल, ख़ुशकसाली और दीगर मसाइल से एक से ज़ाइद मर्तबा मर्कज़ी वज़ीर-ए-ज़राअत से मुलाक़ात करते हुए वाक़िफ़ करा चुके हैं। हमेशा उन्हों ने मुसबत रद्द-ए-अमल का इज़हारकिया है। इलावा अज़ीं कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट ने म्यू पी ए की सदर नशीन मिसिज़ सोनीया गांधी से मुलाक़ात करते हुए भी किसानों के मसाइल पर एक याददाश्त पेश की है। जगन मोहन रेड्डी ने नई नई सयासी जमात तशकील दी है और किसानों के मसाइल पर शरद पवार से नुमाइंदगी की है, जिस को ज़्यादा सयासी एहमीयत देने की ज़रूरत नहीं है। कांग्रेस के मुंतख़ब अवामी नुमाइंदों को अपनी ज़िम्मेदारीयों का एहसास है, जिस को वो बख़ूबी निभा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT