Thursday , October 19 2017
Home / India / मर्कज़ मोदी हुकूमत को ग़ैर मुस्तहकम करने के दरपे

मर्कज़ मोदी हुकूमत को ग़ैर मुस्तहकम करने के दरपे

नई दिल्ली 17 नवंबर (पी टी आई) साबिक़ वज़ीर गुजरात अमीत शाह ने आज सुप्रीम कोर्ट में सी बी आई पर इल्ज़ाम आइद किया कि इस ने सुहराब उद्दीन शेख़ फ़र्ज़ी एनकाउंटर मुक़द्दमा में उन्हें ग़लत माख़ूज़ किया है, जिस का मक़सद नरेंद्र मोदी हुकूमत

नई दिल्ली 17 नवंबर (पी टी आई) साबिक़ वज़ीर गुजरात अमीत शाह ने आज सुप्रीम कोर्ट में सी बी आई पर इल्ज़ाम आइद किया कि इस ने सुहराब उद्दीन शेख़ फ़र्ज़ी एनकाउंटर मुक़द्दमा में उन्हें ग़लत माख़ूज़ किया है, जिस का मक़सद नरेंद्र मोदी हुकूमत को अदम इस्तिहकाम से दो-चार करना है।

अमीत शाह के वकील राम जेठमलानी ने इल्ज़ाम आइद किया कि सी बी आई की तहक़ीक़ात में कई खामियां हैं और वो आंधरा प्रदेश-ओ-राजिस्थान पुलिस के तहफ़्फ़ुज़ की कोशिश कररही है क्योंकि यहां मुवाफ़िक़ कांग्रेस हुकूमत पाई जाती है। उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत गुजरात हुकूमत को ग़ैर मुस्तहकम करने के दरपे है, क्योंकि वो हलक़ का कांटा लग रही है।

उन्हों ने जस्टिस आफ़ताब आलम और जस्टिस रंजना प्रकाश देसाई पर मुश्तमिल बंच के रूबरू कहा है कि मर्कज़ मोदी हुकूमत को अदम इस्तिहकाम का शिकार बनाने के दरपे ही। ये बंच अमीत शाह को गुजरात हाइकोर्ट की जानिब से मनज़ोरा ज़मानत को मंसूख़ करने केलिए सी बी आई की दरख़ास्त की समाअत कर रही है।

TOPPOPULARRECENT