Tuesday , October 24 2017
Home / India / मर्कज़ी हुकूमत में समाजवादी पार्टी की शमूलीयत मुस्तर्द

मर्कज़ी हुकूमत में समाजवादी पार्टी की शमूलीयत मुस्तर्द

समाजवादी पार्टी जिस ने मर्कज़ में यू पी ए हुकूमत को ताईद फ़राहम की है, आज हुकूमत में शमूलीयत का इमकान मुस्तर्द कर दिया। इस तरह समाजवादी पार्टी की कांग्रेस की ताईद के लिए आमादगी की क़ियास आराईयों का ख़ातमा हो गया। समाजवादी पार्टी के स

समाजवादी पार्टी जिस ने मर्कज़ में यू पी ए हुकूमत को ताईद फ़राहम की है, आज हुकूमत में शमूलीयत का इमकान मुस्तर्द कर दिया। इस तरह समाजवादी पार्टी की कांग्रेस की ताईद के लिए आमादगी की क़ियास आराईयों का ख़ातमा हो गया। समाजवादी पार्टी के सदर मुलायम सिंह यादव ने कहा कि हम हुकूमत में शामिल नहीं हो रहे हैं।

वो एक प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब कर रहे थे। क़ब्लअज़ीं कुछ वक़्त पहले तृणमूल कांग्रेस और इस की हरीफ़ बी एस पी ने एक साथ अपोज़ीशन की ज़ेर सरपरस्ती पेश कर्दा एन सी टी सी के ख़िलाफ़ सदर जमहूरीया के ख़ुतबा पर इज़हार-ए-तशक्कुर के सिलसिला में मुनाक़िदा मुबाहिस के दौरान इजलास से वाक आउट किया था जबकि समाजवादी पार्टी ने वज़ीर-ए-आज़म की वज़ाहत से मुतमइन हो जाने का इज़हार करते हुए अपनी तरमीमात से दसतबरदारी इख्तेयार कर ली थी।

मुलायम सिंह यादव ने क़ब्लअज़ीं ऐलान किया था कि वो एन सी टी सी के मसला पर अटल मौक़िफ़ रखते हैं और किसी भी क़ीमत पर राय दही के दौरान वो इस मर्कज़ के क़ियाम की ताईद में वोट नहीं देंगे। इनके मौक़िफ़ में नुमायां तबदीली पर समाजवादी पार्टी मर्कज़ी हुकूमत में शमूलीयत की क़ियास आराईयां गर्म हो गई थीं।

TOPPOPULARRECENT