Sunday , September 24 2017
Home / Featured News / हुकूमत अयोध्या में राम मंदिर की तामीर की पाबंद

हुकूमत अयोध्या में राम मंदिर की तामीर की पाबंद

हैदराबाद 31 दिसंबर: मर्कज़ी वज़ीर महेश शर्मा ने कहा कि उनकी हुकूमत अयोध्या में राम मंदिर तामीर करने की पाबंद है लेकिन सुप्रीमकोर्ट के फ़ैसले का इंतिज़ार करेगी या फिर मंदिर की तामीर के लिए बाहमी मुफ़ाहमत का इंतिज़ार किया जाएगा।

उन्होंने कहा कि ये मुल्क के अवाम का ख़ाब है। उन्होंने कहा कि मंदिर जल्द अज़ जल्द तामीर किया जाएगा। हमारी पार्टी और हुकूमत पहले ही इस मसले पर बरसर-ए-इक़तिदार आ चुकी है इस लिए हम राम मंदिर तामीर करना चाहते हैं लेकिन या तो सुप्रीमकोर्ट के फ़ैसले की तामील करेंगे या मुशतर्का तौर पर मंदिर की तामीर के बारे में फ़ैसला किया जाएगा। यही वजह है कि हमें ताख़ीर हो रही है। वो एक तक़रीब में ख़िताब कर रहे थे।

उन्होंने कहा कि बीजेपी राम मंदिर तामीर करने की पाबंद अह्द है। मुल्क के अवाम भी चाहते हैं कि राम मंदिर क़ायम किया जाये लेकिन ये मसला अदालत में ज़ेर दौरान है। उनके तबसरे पर तनाज़ा पैदा हो गया। शर्मा ने कहा कि पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन को इस मसले पर फ़ैसला करना चाहीए।

उन्होंने कहा कि हमारे सीनीयर पार्टी क़ाइदीन या हुकूमत के आला ओहदेदार इस सिलसिले में फ़ैसला करेंगे। उन्होंने कहा कि अयोध्या में एक अज़ीमुश्शान म्यूजियम भी तामीर किया जा रहा है। मर्कज़ी हुकूमत ने 170 करोड़ रुपये की मंज़ूरी राम विनियमन पाथ प्रोजेक्ट के लिए ली है जिससे लार्ड राम के नज़रियात का इज़हार होगा।

मर्कज़ी वज़ीर मुख़तार अब्बास नक़वी ने कहा कि राम मंदिर का मसला अदालत में ज़ेर दौरान है। इक़दामात किए जाऐंगे कि किस सिम्त में अदालत में पेशरफ़त हो ये एक ग़ैर सियासी मसला है। बड़े गोश्त के दादरी तनाज़ा के बारे में इज़हार-ए-ख़याल करते हुए मर्कज़ी वज़ीर बराए सक़ाफ़्त ने कहा कि अख़लाक़ के मकान वाक़्ये दादरी से जो गोश्त दस्तयाब हुआ था वो बड़ा गोश्त था।

अयोध्या के बारे में शर्मा का तबसरा बी एस पी के तर्जुमान के इस बयान के चंद दिन बाद मंज़र-ए-आम पर आया है जिन्हों ने कहा था कि पत्थरों की पहली खेप अयोध्या में राम मंदिर तामीर करने के लिए पहुंच चुकी है। शरद शर्मा ने हाल ही में कहा था कि शीला पूजन महंत नृत्य गोपाल दास सदर राम जन्मभूमि न्यास ने अंजाम दी।

TOPPOPULARRECENT