Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / मर्कज़ और हुकूमत तेलंगाना के दरमयान नए तनाज़ा का अंदेशा

मर्कज़ और हुकूमत तेलंगाना के दरमयान नए तनाज़ा का अंदेशा

मर्कज़ और हुकूमत तेलंगाना के दरमयान अब मज़ीद एक नया तनाज़ा नागुज़ीर नज़र आरहा है क्युंकि मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला मुम्किन हैके तेलंगाना में 84 लाख ख़ानदानों की तफ़सीलात का पता चला के लिए किए गए जामि घरेलू सर्वे में मुदाख़िलत करसकती है ताके

मर्कज़ और हुकूमत तेलंगाना के दरमयान अब मज़ीद एक नया तनाज़ा नागुज़ीर नज़र आरहा है क्युंकि मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला मुम्किन हैके तेलंगाना में 84 लाख ख़ानदानों की तफ़सीलात का पता चला के लिए किए गए जामि घरेलू सर्वे में मुदाख़िलत करसकती है ताके इस के बारे में मज़ीद मालूमात हासिल की जा सकीं।

मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला के एक सीनीयर ओहदेदार ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत इस मसले से बाख़बर है और कल सुबह शुरू किए गए तेलंगाना सर्वे पर नज़र रखी हुई है क्युंकि सीमांध्र के इलाक़ों से ताल्लुक़ रखने वाले अवाम में सर्वे के बारे में शकूक-ओ-शुबहात पाए जा रहे हैं।

इस ओहदेदार ने कहा कि अगर ज़रूरी हो तो मुनासिब-ए-वक़्त वज़ारत-ए-दाख़िला की तरफ़ से मुनासिब मदाख़िलत की जा सकती है। उन्होंने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत तवक़्क़ो करती हैके तेलंगाना की सूरते हाल खास्कर हैदराबाद जहां ज़बरदस्त कशीदगी पाई जाती है, अमन-ओ-सुकून रहेगा और कोई परतशद्दुद वाक़िया पेश नहीं आएगा।

इस ओहदेदार ने कहा कि हम तवक़्क़ो करते हैं ख़ुशगवार एहसासात बरक़रार रहेंगे और हुकूमत एसा कुछ नहीं करेगी जिस से कशीदगी में इज़ाफ़ा होसकता है।

तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने सीमांध्र के अवाम की निशानदेही के लिए ये सर्वे किए जाने के इल्ज़ामात की तरदीद करते हुए इतवार को कहा था कि इस अमल का मक़सद हुकूमत की फ़लाही इस्कीमात के समरात को अवाम के मुंतख़ब तबक़ात तक पहूँचाना है।

हैदराबाद में अमन-ओ-क़ानून पर गवर्नर को ख़ुसूसी इख़्तयारात से मुताल्लिक़ मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला के अहकाम को चीफ़ मिनिस्टर के सी आर ने फ़ाशिस्ट क़रार दिया था और वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी को मकतूब रवाना करते हुए इन अहकाम का मुतालिबा किया था।

TOPPOPULARRECENT