Thursday , October 19 2017
Home / India / मर्कज़ (केंद्र) ‘जनविरोधी’ फेसलों के खिलाफ एक‌ अक्टूबर को अंदोलन‌

मर्कज़ (केंद्र) ‘जनविरोधी’ फेसलों के खिलाफ एक‌ अक्टूबर को अंदोलन‌

ममता बनर्जी जंतर मंत‌र पर होने वाले मुज़ाहरे की क़ियादत(प्रदर्शन) करेंगी। मुत्तहदा जद्द-ओ-जहद जारी रखने का अज़म तृणमूल कांग्रेस की सरबराह और चीफ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी ने ऐलान किया है कि वो एक‌ अक्टूबर को दिल्ली में जंतर

ममता बनर्जी जंतर मंत‌र पर होने वाले मुज़ाहरे की क़ियादत(प्रदर्शन) करेंगी। मुत्तहदा जद्द-ओ-जहद जारी रखने का अज़म तृणमूल कांग्रेस की सरबराह और चीफ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी ने ऐलान किया है कि वो एक‌ अक्टूबर को दिल्ली में जंतर मंत‌र पर पार्टी के एक एहितजाजी मुज़ाहरा की क़ियादत(प्रदर्शन) करेंगी।

ये मुज़ाहरा(प्रदर्शन) मर्कज़ी(केंद्र) हुकूमत की जानिब से रीटेल शोबा में रास्त बैरूनी सरमाया कारी केलिए दी गई मुख़ालिफ़ अवाम इजाज़त के फैसले के ख़िलाफ़ होगा और हुकूमत पर ज़ोर दिया जाएगा कि वो ना सिर्फ इस इजाज़त से दसतबरदारी इख़तियार करले बल्कि डीज़ल की कीमतों में इज़ाफे को वापिस लिया जाय और पकवान गैस सलेंडरस की तादाद(संख्या)पर जो तहदेदात आइद की गई हैं उसे बरख़ास्त किया जाय।

ममता बनर्जी ने अपने फेसबुक अकाँनट पर कहा कि हमें इस के ख़िलाफ़ हौसला मंदाना और मुत्तहदा जद्द-ओ-जहद की ज़रूरत है। जम्हूरियत में अवाम ही सब से अफ़ज़ल होते हैं। हमारी आवाज़ अवाम की आवाज़ है। हमें अपनी आवाज़ ज़रूर बुलंद करनी चाहीए ताकि हुकूमत इस पर नज़र-ए-सानी करे। उन्हों ने कहा कि इन मसाइल(परेशानियो) को उजागर करने हम एहितजाजी(अंदोलन‌) मुज़ाहरा(प्रदर्शन) में मौजूद रहेंगे और मर्कज़ी(केंद्र) हुकूमत से दरख़ास्त करेंगे वो अवाम मुख़ालिफ़ फैसलों से दसतबरदारी इख़तियार करले।

ममता बनर्जी ने कहा कि आम आदमी के काज़ केलिए पार्टी की जद्द-ओ-जहद मुल्क भर में जारी रहेगी। उन्हों ने कहा कि एहतिजाज(अंदोलन‌) दौरान मुसलसल(लगातार) साथ निभाने पर वो मुल्क के अवाम की शुक्रगुज़ार हैं। मर्कज़ी(केंद्र)हुकूमत ने डीज़ल की कीमतों में इज़ाफ़ा पकवान गैस सलेंडरस की तादाद में तख़फ़ीफ़ का गैर उसूली फैसला किया है और रीटेल शोबा में रास्त बैरूनी सरमाया कारी की इजाज़त देदी है जिस से आम आदमी के मुफ़ादात मुतास्सिर होंगे।

उन्हों ने अपने फेसबुक शाइक़ीन से अपील की कि वो अपने दोस्तों से भी एक बजे दिन होने वाले इस एहितजाजी मुज़ाहरा में शिरकत करें। तृणमूल कांग्रेस ने जिस के लोक सभा में 19 अरकान हैं मर्कज़ी हुकूमत की ताईद से दसतबरदारी(अस्वीकरण) इख़तियार करली है और इस के वुज़रा(मंत्रियों) भी हुकूमत से मुस्ताफ़ी(इस्तीफा) हो गए हैं।

TOPPOPULARRECENT