Sunday , October 22 2017
Home / AP/Telangana / मर्कज़ के पैकेज पर चंद्रबाबू भी ख़ुश

मर्कज़ के पैकेज पर चंद्रबाबू भी ख़ुश

हैदराबाद 08 सितम्बर:चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू ने आंध्र प्रदेश के लिए मर्कज़ी हुकूमत के एलान करदा पैकेज का जहां एक तरफ़ ख़ौरमक़दम किया है वहीं दूसरी तरफ़ इस एलान को क़ानूनी मौकुफ़ फ़राहम करते हुए रियासत आंध्र प्रदेश के लिए फ़ौरी रक़ूमात की फ़राहमी के लिए इक़दामात करने का मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया।

अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए आंध्र प्रदेश के लिए स्पेशल पैकेज का एलान किए जाने पर अपने रद्द-ए-अमल का इज़हार किया और कहा कि मर्कज़ी हुकूमत ने आंध्र प्रदेश के लिए स्पेशल स्टेटस देने के सिलसिले में फ़न्नी एतबार से मुम्किन ना रहने का इज़हार करते हुए उसी मुनासबत से रियासत को कितनी रक़ूमात हासिल होना चाहीए इन तमाम रक़ूमात को फ़राहम करने का एलान किया है।

चंद्रबाबू नायडू ने कहा कि फ़राहम की जाने वाली रक़ूमात को पहले हमें हासिल कर लेना चाहीए ताकि जारी तरक़्क़ीयाती काम मुकम्मिल किए जा सकें।

चंद्रबाबू नायडू ने अख़बारी नुमाइंदों के मुख़्तलिफ़ सवालात का जवाब देते हुए कहा कि मर्कज़ी हुकूमत की तरफ से जो एलानात आंध्र प्रदेश के ताल्लुक़ से किए गए इस से ना सिर्फ रियासत आंध्र प्रदेश को सेक्यूरिटी हासिल हुई है बल्के काफ़ी हद तक राहत भी हासिल हुई है।

TOPPOPULARRECENT