Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / मर्कज़ पर नालगोंडा का दबाव बढ़ाने अरकान असेम्ब्ली की भूक हड़ताल

मर्कज़ पर नालगोंडा का दबाव बढ़ाने अरकान असेम्ब्ली की भूक हड़ताल

हैदराबाद 28 अक्टूबर ( सियासत न्यूज़) सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चन्द्र शेखर राव ने पार्टी सीनीयर क़ाइदीन के साथ इजलास में यक्म नवंबर से अरकान असेम्ब्ली की ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल का जायज़ा लिया ।

हैदराबाद 28 अक्टूबर ( सियासत न्यूज़) सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चन्द्र शेखर राव ने पार्टी सीनीयर क़ाइदीन के साथ इजलास में यक्म नवंबर से अरकान असेम्ब्ली की ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल का जायज़ा लिया ।

उन्होंने क़ाइदीन से कहा कि वो भूक हड़ताल की कामयाबी केलिए हर मुम्किन मसाई करें और मर्कज़ी हुकूमत पर अलहदा तलंगाना के हक़ में ऐलान केलिए दबाव बनाया जाय ।

बावसूक़ ज़राए ने बतायाकि चन्द्र चन्द्र शेखर राव ने पार्टी अरकान असैंबली के साथ ख़ुद भी भूक हड़ताल करने का पेशकश किया ताहम अरकान असैंबली ने मश्वरा दिया कि फ़िलवक़्त वो भूक हड़ताल में शरीक ना हूँ ।
आने वाले दिनों में ज़रूरत पड़ने पर वो ये इक़दाम कर सकते हैं । वाज़िह रहे कि टी आर इसके 12अरकान असैंबली यक्म नवंबर से इंदिरा पार्क पर ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल शुरू करेंगे ।

जिसका मक़सद मर्कज़ की जानिब से तलंगाना के हक़ में ऐलान को यक़ीनी बनाना है । पार्टी ने तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले दूसरे अवामी नुमाइंदों को भूक हड़ताल में शमूलीयत के लिए मदऊ ( Invite) नहीं किया ताहम पार्टी का मौक़िफ़ ये है कि जो भी तेलंगाना तहरीक के बारे में संजीदा होगा वो भूक हड़ताल में शरीक होगा ।

इंदिरा पार्क पर भूक हड़ताल के दौरान अवाम की कसीर तादाद को जमा करने केलिए मसाई की जाएगी ।इस सिलसिला में अज़ला से ताल्लुक़ रखने वाले क़ाइदीन को ज़िम्मेदारी सौंपी जा रही है ।

बताया जाता है कि भूक हड़ताल को पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी की ताईद के सबब टी आर ऐस मुतमइन है कि ये एहतिजाज कामयाब होगा और उसे ज़बरदस्त अवामी ताईद हासिल होगी । इसी दौरान कांग्रेस पार्टी के साबिक़ वज़ीर और रुकन असैंबली कूमट रेड्डी वेंकट रेड्डी यक्म नवंबर से तेलंगाना के लिए नालगोंडा में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल का आग़ाज़ करेंगे ।

पोलीटिक्ल जे ए सी ने कूमट रेड्डी वेंकट रेड्डी की भूक हड़ताल की ताईद का ऐलान किया है । पार्टी के फ़्लोर लीडर ई राजिंदर हैदराबाद में इंदिरा पार्क के क़रीब भूक हड़ताल की क़ियादत करेंगे । पोलीटिक्ल जे ए सी क़ाइदीन के इलावा मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात में क़ायम करदा जे ए सीज़ के क़ाइदीन इज़हार यगानगत केलिए शिरकत करेंगे ।

टी आर ऐस इस बात की कोशिश कर रही है कि अरकान असैंबली की भूक हड़ताल के मौक़ा पर बाअज़ क़ौमी क़ाइदीन की शिरकत को यक़ीनी बनाया जाय ।

TOPPOPULARRECENT