Saturday , October 21 2017
Home / India / मर्कज़, रियास्तों के इख़्तेयारात सल्ब करना चाहता है : जया ललीता

मर्कज़, रियास्तों के इख़्तेयारात सल्ब करना चाहता है : जया ललीता

वज़ीर-ए-आला तमिलनाडू जया ललीता ने आज मर्कज़ी हुकूमत को इंतेबाह देते हुए कहा कि मुख़्तलिफ़ बिलों को मुतआरिफ़ करते हुए रियास्ती हुकूमतों के इख़्तेयारात को कम कर देने या ख़त्म कर देने की कोशिशें की जा रही हैं, जो दरअसल रियास्ती हुकूमतों

वज़ीर-ए-आला तमिलनाडू जया ललीता ने आज मर्कज़ी हुकूमत को इंतेबाह देते हुए कहा कि मुख़्तलिफ़ बिलों को मुतआरिफ़ करते हुए रियास्ती हुकूमतों के इख़्तेयारात को कम कर देने या ख़त्म कर देने की कोशिशें की जा रही हैं, जो दरअसल रियास्ती हुकूमतों की तौहीन करने के मुतरादिफ़ है।

कांग्रेस की क़ियादत वाली यू पी ए हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए उन्होंने मर्कज़ पर हुकूमतों के मुआमलात में दख़ल अंदाज़ी करने का इल्ज़ाम आइद किया। रियास्ती हुकूमतों के पास अपने इख़्तेयारात हैं, जिन पर मर्कज़ गै़रक़ानूनी तौर पर क़ाबिज़ नहीं हो सकती।

जया ललीता का इशारा नैशनल काउंटर टेरारिज़्म सेंटर (NCTC) की जानिब था, जो हिंदूस्तानी दस्तूर के मुग़ाइर है, जहां पुलिस को तरजीही मौक़िफ़ हासिल है। दाख़िली सलामती के मौज़ू पर वुज़राए आला की कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए उन्होंने कहा कि मर्कज़ ने हिंद । अमेरीका मुशतर्का बहरी मश्क़ का फ़ैसला तन्हा ही कर लिया जबकि ज़रूरत इस बात की थी कि इतने हस्सास मौज़ू पर रियास्ती हुकूमत को भी एतेमाद में लिया जाता।

TOPPOPULARRECENT