Friday , October 20 2017
Home / India / मर्कज़ से माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा : कांग्रेस

मर्कज़ से माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा : कांग्रेस

नई दिल्ली: कांग्रेस ने साबिक़ वुज़राए आज़म इंदिरा गांधी और राजीव गांधी की याद में जारी करदा डाक टिकट का सिलसिला रोक देने मोदी हुकूमत के फ़ैसले पर माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा किया है। सीनियर कांग्रेस तर्जुमान आनंद शर्मा ने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि गांधी ख़ानदान के ख़िलाफ़ मौजूदा हुकूमत के रवैय्ये की हम सख़्त मज़म्मत करते हैं हालाँकि इस ख़ानदान ने क़ौम के लिए ग़ैरमामूली क़ुर्बानियां दी हैं।

उन्होंने कहा कि ये तारीख़ की तौहीन है। हुकूमत की जानिब से कल किए गए फ़ैसले को तंगनज़री का मज़हर क़रार देते हुए उन्होंने कहा कि कोई भी मुल्क ऐसी हुकूमत को माफ़ नहीं करता जिसने अपने माज़ी के शहीदों और हीरोज़ की तौहीन की हो। उन्होंने कहा कि इंदिरा गांधी और राजीव गांधी 21 साल तक मुल्क के वज़ीर-ए-आज़म रहे।

अगर मौजूदा हुकूमत में ज़रा भी श्रम हो तो उसे इस फ़ैसले पर माज़रत ख़्वाही करनी चाहिए। उन्होंने कहा कि वो सिर्फ़ कांग्रेस पार्टी के क़ाइदीन नहीं थे बल्कि सारी क़ौम और अवामी क़ाइद थे। उन्होंने हिन्दुस्तान को इक्कीसवीं सदी का सोपर पावर बनाने में नुमायां रोल अदा किया। उन्होंने हिन्दुस्तान के इत्तेहाद और सालमीयत के लिए जद्द-ओ-जहद की और ग़ैरमामूली क़ुर्बानियां दी।

TOPPOPULARRECENT