Friday , September 22 2017
Home / Khaas Khabar / मलकपेट ख़ानगी स्कूल मुस्तक़िल तौर पर बंद

मलकपेट ख़ानगी स्कूल मुस्तक़िल तौर पर बंद

हैदराबाद 19 नवंबर: मलकपेट के एक ख़ानगी स्कूल में तीन साला कम-सिन लड़की की लिफ़्ट में फंस कर मौत वाक़्ये होने के केस में पुलिस ने तहक़ीक़ात करते हुए हादसे से मुताल्लिक़ हक़ायक़ का पता लगाया।

पुलिस को इबतेदाई तहक़ीक़ात में मालूम हुवा कि लिफ़्ट का दरवाज़ा ठीक हालत में नाथा। नर्सरी तालिबा ज़ैनब फ़ातिमा जाफ़री को पहली मंज़िल मुंतक़िल करने के दौरान साथी तलबा की तरफ से धक्का देने पर लिफ़्ट का दरवाज़ा खुल गया और लड़की लिफ़्ट और दीवार के दरमियान फंस गई। पुलिस ने तहक़ीक़ात में ये मालूमात हासिल की हैके स्कूल इंतेज़ामीया की तरफ से लिफ़्ट में फंसी हुई लड़की को बचाने के लिए स्कियोरटी अमला मौजूद नहीं था, ना ही लिफ़्ट चलाने वाले वाच मैन को रखा गया था।

मलकपेट पुलिस ने स्कूल प्रिंसिपल शालीनी, टीचर सरोजा और कैम्पस इंचार्ज सतीश को अदालती तहवील में देदिया और उन्हें जेल मुंतक़िल कर दिया गया। स्कूल इंतेज़ामीया की लापरवाही पर सख़्त कार्रवाई करते हुए महिकमा तालीमात ने श्री चैतन्य टेक्नो प्रीमीयम किड्स स्कूल को मुस्तक़िल तौर पर बंद कर दिया है और इस स्कूल के तलबा को क़रीब में वाक़्ये स्प्रिंग डेल शांति निकेतन और मॉर्निंग स्टार स्कूल में शरीक किराया गया है।

TOPPOPULARRECENT