Wednesday , October 18 2017
Home / World / मलिका बर्तानिया के डायमंड जुबली साल की हिंदूस्तान में तक़रीबात

मलिका बर्तानिया के डायमंड जुबली साल की हिंदूस्तान में तक़रीबात

मलिका बर्तानिया के डायमंड जुबली साल की हिंदूस्तान में हफ्ता रोज़ा तक़रीबात का कल शाम यहां पुरशुकोह ( शानदार) आग़ाज़ हुआ जिसमें ड्यूक आफ़ यार्क प्रिंस ऐंड्रिव (Prince Andrew) उनकी नुमाइंदगी कर रहे हैं। हिंद बर्तानिया ताल्लुक़ात की एहमीयत को उज

मलिका बर्तानिया के डायमंड जुबली साल की हिंदूस्तान में हफ्ता रोज़ा तक़रीबात का कल शाम यहां पुरशुकोह ( शानदार) आग़ाज़ हुआ जिसमें ड्यूक आफ़ यार्क प्रिंस ऐंड्रिव (Prince Andrew) उनकी नुमाइंदगी कर रहे हैं। हिंद बर्तानिया ताल्लुक़ात की एहमीयत को उजागर करने वाले इस दौरे में प्रिंस ने बर्तानवी हाई कमिशनर की रिहायश गाह पर मुनाक़िदा इफ़्तेताही तक़रीब में कहा कि बर्तानिया हिंदूस्तान के साथ वसीअ तर इश्तेराक का पाबंद है ।

उन्होंने कहा कि दोनों मुल्कों के माबैन तरक़्क़ीयाती शोबों के इलावा इलाक़ाई इस्तेहकाम , तिजारत , सरमाया कारी, माहौलियाती तवाज़ुन और इन्सेदाद-ए-दहशतगर्दी के साथ साथ आलमी निज़ाम में इस्लाह के लिए इश्तेराक-ओ-तआवुन ना सिर्फ बाहमी तौर पर सूदमंद बल्कि एक से ज़्यादा हलक़ों को इस से फ़ायदा पहुंचता है ।

मलिका बर्तानिया की हिंदूस्तान से देरीना वाबस्तगी और आज़ाद हिंदूस्तान में उन के तीन दौरों का हवाला देते हुए ड्यूक आफ़ यार्क ने कहा कि हिंद बर्तानिया ताल्लुक़ सरगर्म इंसानी हम रिश्तों का आईना-ए-दार है और बर्तानवी मुआशरे को इस रिश्ते में तहज़ीबी सतह पर मालामाल किया है।

TOPPOPULARRECENT