Friday , October 20 2017
Home / Islami Duniya / मलेशीया: वज़ीरे आज़म मुख़ालिफ़ मुज़ाहिरों के मुंतज़मीन तलब

मलेशीया: वज़ीरे आज़म मुख़ालिफ़ मुज़ाहिरों के मुंतज़मीन तलब

A Malaysian protestor waves the national flag whilst amongst thousands of protestors seated along the streets during a BERSIH (The Coalition for Free and Fair Elections) rally in Kuala Lumpur, Malaysia on Sunday, Aug. 30, 2015. Big crowds of protesters returned to the streets of Kuala Lumpur on Sunday to demand the resignation of Malaysian Prime Minister Najib Razak over a financial scandal, after the first day of the massive rally passed peacefully. (AP Photo)

मलेशीया में पुलिस ने वज़ीरे आज़म नजीब रज़्ज़ाक़ के ख़िलाफ़ मुज़ाहिरों के मुंतज़मीन को बुध के रोज़ बयानात क़लम बंद कराने के लिए तलब कर लिया है। मलेशीया के दारुल हुकूमत क्वालालम्पुर और दूसरे शहरों में हफ़्ते और इतवार को वज़ीरे आज़म की मुबैयना बदउनवानीयों के ख़िलाफ़ बड़े पैमाने पर एहतेजाजी मुज़ाहिरे किए गए थे और मुज़ाहिरीन ने उनसे मुस्तफ़ी होने का मुतालिबा किया था जिस पर हुकूमत ने धमकी दी थी कि इन मुज़ाहिरों के मुंतज़मीन को क़ानूनी चारा जोई का सामना हो सकता है।

मुल्क की ग़ैर सरकारी तन्ज़ीमों (एन जी ओज़) पर मुश्तमिल इत्तिहाद बियरिश की सरब्राह मारिया अबदुल्लाह ने मंगल को एक बयान में कहा है कि पुलिस ने बुध के रोज़ मुतअद्दिद एहतेजाजी लीडरों को तलब किया है। उन्होंने कहा कि ये सरासर वक़्त का ज़ाया होगा। वो हमें हिरासाँ करना चाहते हैं लेकिन वो इस में कामयाब नहीं होंगे।

TOPPOPULARRECENT