Monday , October 23 2017
Home / Business / मल्टीनेशनल कंपनीयां ज़्यादा से ज़्यादा 50 स्टोरस खोलेंगे

मल्टीनेशनल कंपनीयां ज़्यादा से ज़्यादा 50 स्टोरस खोलेंगे

नई दिल्ली ०३ दिसम्बर: ( पी टी आई ) आज मुल्क में हर तरफ़ रीटेल शोबा में एफडी आई मुतआरिफ़ करने पर एतराज़ात और शोर-ओ-गुल किया जा रहा है वहीं माईक्रो , इस्माल और मीडियम कंपनीयों के वज़ीर वीर भद्रा सिंह ने एक अहम ब्यान देते हुए कहा कि मज़कूरा सैक

नई दिल्ली ०३ दिसम्बर: ( पी टी आई ) आज मुल्क में हर तरफ़ रीटेल शोबा में एफडी आई मुतआरिफ़ करने पर एतराज़ात और शोर-ओ-गुल किया जा रहा है वहीं माईक्रो , इस्माल और मीडियम कंपनीयों के वज़ीर वीर भद्रा सिंह ने एक अहम ब्यान देते हुए कहा कि मज़कूरा सैक्टर को अगर आलमी ख़ूर्दा फ़रोशों केलिए खुला रखा जाय तो इस से मुल़्क की छोटी सनअतों को कोई नुक़्सान नहीं पहुंचेगा ।

मिस्टर सिंह ने कहा कि हिंदूस्तान एक बहुत बड़ा मुलक है । रीटेल कारोबार करने वाले हर गावॊं और हर शहर में मौजूद हैं लिहाज़ा अब बताईए कि कितनी नई दो का नात स्टोरस खोले जा सकते हैं ? मल्टीनेशनल रीटेल कंपनीयां ज़्यादा से ज़्यादा 50 स्टोरस खोलींगी तो क्या इस से मुल्क़ के दीगर लाखों रीटेलर ( ख़ूर्दा फ़रोश ) भूके मर जाएं गे ? उन्हों ने कहा कि ऐसी कंपनीयों को सिर्फ उन शहरों में स्टोरस खोलने की इजाज़त दी गई है जहां की आबादी दस लाख या इस से ज़्यादा नफ़ूस पर मुश्तमिल है ।

TOPPOPULARRECENT