Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / मसअले तेलंगाना की यकसूई ख़ुसूसी पैकेज से नामुमकिन

मसअले तेलंगाना की यकसूई ख़ुसूसी पैकेज से नामुमकिन

हैदराबाद 25 जून (सियासत न्यूज़) कम्यूनिस्ट पार्टी ऑफ़ इंडिया के क़ौमी जेनरल सेक्रेट्री एस सुधाकर रेड्डी ने वाज़ेह किया कि अलैहदा तेलंगाना मसअले की यकसूई ख़ुसूसी पैकेज के ज़रीए मुम्किन नहीं। अख़बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हु

हैदराबाद 25 जून (सियासत न्यूज़) कम्यूनिस्ट पार्टी ऑफ़ इंडिया के क़ौमी जेनरल सेक्रेट्री एस सुधाकर रेड्डी ने वाज़ेह किया कि अलैहदा तेलंगाना मसअले की यकसूई ख़ुसूसी पैकेज के ज़रीए मुम्किन नहीं। अख़बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए एस सुधाकर रेड्डी ने मर्कज़ की जानिब से तेलंगाना के लिए गोरखालैंड की तर्ज़ पर अलैहदा कौंसल के क़ियाम की कोशिशों की मुज़म्मत की।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना के अवाम के लिए अलैहदा रियासत के सिवा कोई भी हल और मुतबादिल क़ाबिले क़ुबूल नहीं है। अगर हुकूमत पैकेज का एलान करती है तो इस से मसाइल में कमी नहीं बल्कि मज़ीद इज़ाफ़ा हो जाएगा।

उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत के वक़्फ़ा वक़्फ़ा से कई स्क़ैम्स मंज़रे आम पर आ चुके हैं और अवामी रक़ूमात को लूटा जा रहा है और मर्कज़ी हुकूमत ख़ातियों के ख़िलाफ़ कार्रवाई में नाकाम हो चुकी है।

सुधाकर रेड्डी ने कहा कि उन की पार्टी अलैहदा तेलंगाना रियासत की तशकील के हक़ में है और अवामी जद्दो जहद में बराबर की शरीक रहेगी।

TOPPOPULARRECENT