Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / मसला तेलंगाना कांग्रेस और टी आर एस पर माओनवाज़ों की तन्क़ीद

मसला तेलंगाना कांग्रेस और टी आर एस पर माओनवाज़ों की तन्क़ीद

हैदराबाद 04 अप्रैल: अवामी अदालत में गैंगस्टर भूनगीर नईम और इस के साथीयों को सख़्त सज़ा दी जाएगी। राचा कुंडा एरिया कमेटी (माओसट ) पार्टी की तरफ से नईम टोली को ये इंतिबाह दिया गया।

हैदराबाद 04 अप्रैल: अवामी अदालत में गैंगस्टर भूनगीर नईम और इस के साथीयों को सख़्त सज़ा दी जाएगी। राचा कुंडा एरिया कमेटी (माओसट ) पार्टी की तरफ से नईम टोली को ये इंतिबाह दिया गया।

भारत कमीयूनिसट पार्टी ( माव‌सट ) राचा कुंडा एरिया कमेटी ज़िला नलगेंनडा की तरफ से एक एलान जारी किया गया। एकुम अप्रैल को जारी इस अख़बारी एलान में पीपल्ज़ वार सेंट्रल कमेटी राचा कुंडा दलम कमांडर सांबा शीवडो ने ये बयान जारी किया। माव‌सट पार्टी ने महंगाई और क़ीमतों में इज़ाफे के ख़िलाफ़ बाएं बाज़ू की तरफ से 9 अप्रैल को मनाए जाने वाले बंद की भरपूर ताईद का एलान किया है और ज़िला एस पी नलगेंनडा के बयान की सख़्त मज़म्मत करते हुए कहा कि माव‌सट पार्टी किसी भी मरहले पर कमज़ोर नहीं हुई है।

उन्हों ने कहा कि मज़लूम , बेसहारा और ज़ुलम-ओ-बरबरीयत का शिकार और हुकूमत के सताए हुए ग़रीब अवाम के दिलों मेंमावसट पार्टी होती है। मावसट क़ाइद ने हुसूल तेलंगाना के लिए तेलंगाना की अवाम से ख़ाहिश की के वो अवामी जंग की तैयारी करें ताके तेलंगाना के हुसूल को यक़ीनी बनाया जा सके।

मावसट क़ाइद ने कांग्रेस पार्टी और सोनीया गांधी को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि 65 साल के अर्सा से कांग्रेस तेलंगाना के जज़बात और अवाम की क़ुर्बानीयों का इस्तिहसाल कररही है।

उन्हों ने सदर टी आर एस के चन्द्रशेखर राव‌ पर सख़्त तन्क़ीद की और कहा कि के सी आर सिर्फ़ वोटों और सीटों के लिए इक़तिदार की हवस का शिकार हैं और उन्हें तेलंगाना हासिल करने की कोई जुस्तजू नहीं है। मावसट क़ाइद ने नईम टोली और इस के हामीयों पाशम सरीनो, शकील, नासिर, बकामती रेड्डी और दीगर अफ़राद को सख़्त सज़ा देने का इंतिबाह दिया और कहा कि पुलिस की आड़ में जारी इस रईल स्टेट माफ़िया का बहुत जल्द हिसाब किया जाएगा और उन के क़बजे से कम दामों में हासिल की गई ग़रीबों की आराज़ीयात को हासिल करते हुए दुबारा अवाम के हवाले कर दिया जाएगा और उन्हें अवामी अदालत में सख़्त सज़ा दी जाएगी। मावसट क़ाइद ने पुलिस और हुकूमत को इंतिबाह दिया कि बहुत जल्द माइ सुट्टों के असर को साबित कर दिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT