Saturday , September 23 2017
Home / AP/Telangana / मसाइल की बुनियाद पर मर्कज़ की ताईद हुकूमत में शमूलीयत का कोई इरादा नहीं:वीनू गोपाल

मसाइल की बुनियाद पर मर्कज़ की ताईद हुकूमत में शमूलीयत का कोई इरादा नहीं:वीनू गोपाल

हैदराबाद 15 फ़रवरी: नई दिल्ली में हुकूमत तेलंगाना के ख़ुसूसी नुमाइंदे वीनू गोपाल चारी ने उन इत्तेलाआत को मुस्तर्द कर दिया कि तेलंगाना राष़्ट्रा समीती बहुत जल्द मर्कज़ में बीजेपी ज़ेर क़ियादत एनडीए हुकूमत में शामिल हो जाएगी।

उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ की दिल्ली से हैदराबाद वापसी के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि हालाँकि टीआरएस की तरफ से एनडीए हुकूमत को मसाइल पर ताईद फ़राहम करने का मन्सूबा ज़रूर है लीकमन उस का बीजेपी ज़ेर क़ियादत इत्तेहाद में शामिल होने का कोई इरादा नहीं है।

उन्होंने वाज़िह कर दिया कि टीआरएस एनडीए हुकूमत के ख़िलाफ़ जारिहाना मौकुफ़ इख़तियार नहीं करेगी। टीआरएस मर्कज़ी हुकूमत के साथ दोस्ताना ताल्लुक़ात बरक़रार रखना चाहती है ताकि तेलंगाना रियासत की तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाने दरकार फ़ंडज़ हासिल किए जा सकें। वीनू गोपाल चारी ने कहा कि टीआरएस के अरकाने पार्लियामेंट इस सिलसिले में तामीरी रोल अदा करेंगे और तेलंगाना अवाम के मुफ़ादात का तहफ़्फ़ुज़ करते हुए मसाइल उठाएँगे।

उन्होंने कहा कि हालाँकि मीडिया में कुछ हलक़ों की तरफ से ये ख़बरें पेश की जा रही हैं कि टीआरएस मर्कज़ी हुकूमत में शामिल होगी। ये इत्तेलाआत दरुस्त नहीं हैं। टीआरएस बीजेपी हुकूमत में शामिल नहीं होगी। ये महिज़ कुछ अफ़राद की तरफ से किया जा रहा प्रोपगंडा है । वीनू गोपाल चारी के रिमार्कस को इस लिए एहमीयत हासिल हो गई है क्युं कि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ के दौरा दिल्ली पर ये इत्तेलाआत गशत कर रही थीं कि वो एनडीए हुकूमत में शामिल होने के मंसूबे के साथ दिल्ली गए थे।

कहा जा रहा था कि केसीआर अपनी दुख़तर के कवीता और कुछ दूसरे अरकाने पार्लियामेंट के लिए वज़ारती ओहदे हासिल करना चाहते हैं। वीनू गोपाल चारी ने कहा कि ये प्रोपगंडा दरुस्त नहीं है। हम सिर्फ मसाइल की बुनियाद पर मर्कज़ी हुकूमत की ताईद करेंगे और जहां कहीं रियासत के मुफ़ादात का मसला आएगा इस पर कोई समझौता नहीं किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT