Wednesday , September 20 2017
Home / Islami Duniya / मस्जिदे अक़्सा के अहाते को ग़ैरमुस्लिमों के लिए बंद कर दिया गया

मस्जिदे अक़्सा के अहाते को ग़ैरमुस्लिमों के लिए बंद कर दिया गया

यरूशलम 29 जून: इसराईली हुक्काम ने एलान किया कि वो मस्जिदे अक़्सा के अहाते को ग़ैरमुस्लिमों के दाख़िला के लिए बंद कर रहे हैं क्युं कि पुलिस और इबादत गुज़ारों के बीच कई झड़पें हो चुकी हैं जिसके नतीजे में ये फ़ैसला किया जा रहा है। पुलिस के एक तर्जुमान ने बताया कि इस इमतिना का इतलाक़ मुसलमानों के मुक़द्दस माह रमज़ान उल-मुबारक के दौरान जारी रहेगा जिसका आइन्दा हफ़्ते इख़तेताम हो रहा है।

यहां इस बात का तज़किरा ज़रूरी है के पिछ्ले इतवार से मुसलमानों और इसराईली पुलिस के बीच झड़पों का सिलसिला सिर्फ इस लिए जारी है क्युं कि यहूदीयों के लिए भी ये मक़ाम-ए-मुक़द्दस हैसियत रखता है। झड़पों के दौरान नौजवान संगबारी करते हैं और पुलिस को अपने बचाओ के लिए आँसू गैस के शैलस दाग़ने पड़ते हैं।विजिटिंग औक़ात से पहले एक पत्थर एक मुअम्मर यहूदी ख़ातून के सर पर लगा जो उस वक़्त मुत्तसिल वेस्टर्न वाल पलाज़ा में मौजूद थी।

बहरहाल ख़ातून का ज़ख़म ज़्यादा गहिरा नहीं था और उसे इबतेदाई तिब्बी इमदाद फ़राहम करने के बाद घर जाने की इजाज़त दे दी गई। दूसरी तरफ़ इस्लामी उल्मा ने इसराईली हुक्काम पर इल्ज़ाम आइद किया कि उन्होंने रमज़ान उल-मुबारक के आख़िरी अशरा में मस्जिदे अक़्सा के अहाते में ग़ैरमुस्लिमों को दाख़िला देकर किए गए महिदे की ख़िलाफ़वरज़ी की है।

TOPPOPULARRECENT