Wednesday , October 18 2017
Home / India / मस्जिद के इन्हिदाम पर मर्कज़ से जवाब तलबी : सुप्रीम कोर्ट

मस्जिद के इन्हिदाम पर मर्कज़ से जवाब तलबी : सुप्रीम कोर्ट

नई दिल्ली, 09 अप्रैल: ( पी टी आई ) सुप्रीम कोर्ट ने आज एक दरख़ास्त पर मर्कज़ी हुकूमत से जवाब तलब किया है । इस दरख़ास्त में इल्ज़ाम आइद किया गया है कि ज़िंदल ग्रुप की कंपनी ने राजस्थान के भीलवाड़ा ज़िला में 16 वीं सदी की एक तारीख़ी मस्जिद को रि

नई दिल्ली, 09 अप्रैल: ( पी टी आई ) सुप्रीम कोर्ट ने आज एक दरख़ास्त पर मर्कज़ी हुकूमत से जवाब तलब किया है । इस दरख़ास्त में इल्ज़ाम आइद किया गया है कि ज़िंदल ग्रुप की कंपनी ने राजस्थान के भीलवाड़ा ज़िला में 16 वीं सदी की एक तारीख़ी मस्जिद को रियासती हुकूमत के साथ साज़ बाज़ के ज़रीया मुनहदिम कर दिया है ताकि वहां कानकनी ( Mininig) की जा सके ।

अदालत ने नोटिस जारी करते हुए कांग्रेस रुकन पार्लीमेंट और जंदाल स्टील एंड पावर लिमिटेड के सदर नशीन नवीन ज़िंदल से भी जवाबतलब किया है । मफ़ाद-ए-आम्मा की एक दरख़ास्त में जंदाल को भी मुल्ज़िम क़रार दिया गया है । चीफ जस्टिस अल्तमिश कबीर की क़ियादत वाली एक बेंच ने वज़ारत कानकनी माहौलियात और जंगलात के इलावा इकलेती उमूर दाख़िला की वज़ारतों और राजस्थान हुकूमत वक़्फ़ बोर्ड जयपुपर और क़ौमी इकलेती कमीशन को भी नोटिसें जारी की हैं।

भीलवाड़ा से काम करने वाली एक रजिस्टर्ड सोसायटी ने ये दरख़ास्त दायर की है जिस में इल्ज़ाम आइद किया गया है कि जंदाल ग्रुप ने ना सिर्फ़ क़लंदरी मस्जिद को शहीद कर दिया बल्कि इस ज़मीन की भी माइनिंग लीज़ हासिल कर ली है जिस में एक मुस्लिम क़ब्रिस्तान है और रियासती हुकूमत ने ये सब कुछ ज़िंदल स्टील के नाम कर दिया है ।

दरख़ास्त गुज़ार ने इस सारे मुआमला की सी बी आई तहकीकात की इस्तिदा की है । दरख़ास्त गुज़ार ने रियासती हुकूमत के ओहदेदारों के ख़िलाफ़ भी कार्रवाई की इस्तिदा की है ।

TOPPOPULARRECENT