Sunday , October 22 2017
Home / District News / महबूबनगर में कांग्रेस को सब से बड़ी जमात का मौक़िफ़

महबूबनगर में कांग्रेस को सब से बड़ी जमात का मौक़िफ़

महबूबनगर 15 मई महबूबनगर ज़िला के 64 जैड पी टी सीज़ और 982 एम पी टी सीज़ की नशिस्तों में से एम पी टी सी की 8 नशिस्तों पर उम्मीदवार बला मुक़ाबला मुंतख़ब हुए थे।

महबूबनगर 15 मई महबूबनगर ज़िला के 64 जैड पी टी सीज़ और 982 एम पी टी सीज़ की नशिस्तों में से एम पी टी सी की 8 नशिस्तों पर उम्मीदवार बला मुक़ाबला मुंतख़ब हुए थे।

मंगल की निस्फ़ शब तक भी वोटों की गिनती जारी रही। ज़िला में जैड पी टी सीज़ की 28 नशिस्तों पर क़बज़ा करते हुए कांग्रेस ने सब से बड़ी जमात का मौक़िफ़ हासिल करलिया।

जबकि टी आर उसने भी 24 नशिस्तों पर कामयाबी हासिल करके दूसरा मुक़ाम हासिल किया। तेलुगु दुशम ने 9 और बी जे पी 2 जैड पी टी सीज़ पर कामयाबी हासिल की जबकि जैड पी टी सी की एक नशिस्त कोला पर की राय शुमारी हाईकोर्ट की हिदायत पर रोक दी गई । ज़िला के एम पी टी सीज़ के नताइज इस तरह हैं।

कांग्रेस 363 टी आर एस 300 टी डी पी 181 बी जे पी 54 सी पी एम 4 सी पी आई 3 आज़ाद 58 का एलान होचुका है। ज़िला के बलदी चुनाव में कांग्रेस को फ़ौक़ियत हासिल रही।

लकिन एम पी टी सी और जैड पी टी सी चुनाव में टी आर उसने कांग्रेस को बराबर का मुक़ाबला दिया। जबकि ख़िलाफ़-ए-तवक़्क़ो तेलुगु देशम ने भी बेहतर मुज़ाहरा किया। तेलुगु देशम ने नारायणपेट और कोड़निगल में बरतरी हासिल की जबकि बी जे पी मंगल और नारायणपेट जैड पी टी सीज़ पर कामयाब रही।

इस के अलावा 54 एम पी टी सीज़ पर भी इस ने कामयाबी हासिल की। मालना नताइज के बाद कांग्रेस को ज़िला परिषद चैरमैन की नशिस्त हासिल करने के लिए मज़ीद 4 जैड पी टी सीज़ की ज़रूरत है। अब अवाम की मुकम्मिल तवज्जा 16 मई को होने वाले असेंबली और लोक सभा के नताइज पर मर्कूज़ होगई है।

TOPPOPULARRECENT