Thursday , October 19 2017
Home / Crime / महलूक किशन जी की माविस्ट ख़ातून साथी सुचित्रा की तलाश जारी

महलूक किशन जी की माविस्ट ख़ातून साथी सुचित्रा की तलाश जारी

कोलकता २६ नवंबर ( पी टी आई ) माविस्ट के क़ाइद आला किशन जी की एक एन्काउन्टर में हलाकत के सिर्फ एक रोज़ बाद मुशतर्का सीकोरीटी अफ़्वाज मग़रिबी मदनापुर् के बोरी सिवल जंगलात का चप्पा चप्पा छान रही है जहां माविस्ट ख़ातून क़ाइद सुचित्रा महा

कोलकता २६ नवंबर ( पी टी आई ) माविस्ट के क़ाइद आला किशन जी की एक एन्काउन्टर में हलाकत के सिर्फ एक रोज़ बाद मुशतर्का सीकोरीटी अफ़्वाज मग़रिबी मदनापुर् के बोरी सिवल जंगलात का चप्पा चप्पा छान रही है जहां माविस्ट ख़ातून क़ाइद सुचित्रा महातो की तलाश की जा रही है ।

जिन के बारे में ये कहा जा रहा है कि वो दीगर कुछ माविस्टों के साथ घने जंगलात में छिपी हुई हैं। जिस वक़्त किशन जी का एनकाउन्टर हुआ उस वक़्त सुचित्रा दीगर कुछ माविस्टों के साथ वहां से निकल भागने में कामयाब हो गई थी जबकि यहां मिलने वाली रिपोर्टस के मुताबिक़ मफ़रूर सुचित्रा भी ज़ख़मी बताई गई है ।

दरीं असना महलूक किशन जी की नाश को झारग्राम हॉस्पिटल के मुर्दा ख़ाना में रखा गया है जहां सख़्त सिक्यॊरिटी है । एनकाउन्टर के बाद नाश के क़रीब से अफ़्वाज को एक ए के 47 और एक ए के ऐम राइफ़ल दस्तयाब हुई थी जबकि किशन जी के ज़ेर-ए-इस्तेमाल एक स्याह बयाग और एक सुमावती आला भी वहां से दस्तयाब हुआ था।

TOPPOPULARRECENT