Thursday , August 17 2017
Home / Delhi / Mumbai / महाराष्ट्र का सियासी माहौल ख़तरे में , शिवसेना का इंतिबाह

महाराष्ट्र का सियासी माहौल ख़तरे में , शिवसेना का इंतिबाह

मुंबई: हालिया मजालिस मुक़ामी इंतेख़ाबात में नाकामी पर बीजेपी को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए उसकी मख़लूत हुकूमत में शरीक जमात शिवसेना ने आज कहा कि जो गुब्बारे हवा में उड़ते हैं ज़्यादा देर तक एक जगह नहीं रहते और इंतिबाह दिया कि इंतेख़ाबी नताइज से ज़ाहिर होता है कि महाराष्ट्र का सियासी माहौल ख़तरे में है।

शिवसेना ने ये भी कहा कि मजालिस मुक़ामी के इंतेख़ाबात में कांग्रेस की कामयाबी सिर्फ एक ट्रेलर है, फ़िल्म का आग़ाज़ हुनूज़ बाक़ी है। शिवसेना के तर्जुमान रोज़नामा ‘सामना के ईदारिया में तहरीर किया गया है कि पार्टी ने लोक सभा इंतेख़ाबात में नुमायां कामयाबी मोदी लहर के सहारे हासिल की थी।

सामना में कहा गया है कि लेकिन तारीख़ शाहिद है कि जो गुब्बारे हवा में उड़ते हैं किसी एक जगह ज़्यादा देर नहीं टिकते। बरसर-ए‍-इक्तेदार मख़लूत इत्तेहाद की शराकतदार ने मज़ीद कहा कि जो गलतीयां रियासती हुकूमत ने की हैं उनकी वजह से अवाम बेचैन हो गए हैं।

इन ग़लतियों का तजज़िया करने की ज़रूरत है। सामना के ईदारिया में कहा गया है कि अगर लोक सभा और असेम्बली इंतेख़ाबात के दौरान जो माहौल पैदा किया गया था , उसकी वजह से अब अवाम का दम घुट रहा है। ज़रूरी है कि इस बात को यक़ीनी बनाया जाये कि वो गलतियां ना की जाएं जिसकी वजह से ऐसा हुआ है|

TOPPOPULARRECENT