Monday , August 21 2017
Home / Hyderabad News / महिकमा पुलिस में अक़लियतों को ज़्यादा से ज़्यादा नुमाइंदगी

महिकमा पुलिस में अक़लियतों को ज़्यादा से ज़्यादा नुमाइंदगी

हैदराबाद 28 जुलाई:नई रियासत तेलंगाना में महिकमा पुलिस में भर्ती के लिए अनक़रीब आलामीया के पेशे नज़र हैदराबाद सिटी पुलिस ने अक़लियती नौजवानों को ख़ुसूसी तौर पर ट्रेनिंग फ़राहम करने के लिए मंसूबा तैयार किया है।

कमिशनर पुलिस हैदराबाद एम महिन्द्र रेड्डी ने बताया कि अंदरून 15 यौम कांस्टेबलस के ओहदों पर तक़र्रुत के लिए आलामीया जारी होने वाला है और इस ज़िमन में हैदराबाद पुलिस ने अक़लियती नौजवानों की शमूलीयत को यक़ीनी बनाने के लिए जी एच्च एम सी के इश्तिराक से ख़ुसूसी ट्रेनिंग फ़राहम करने का फ़ैसला किया है।

महिन्द्र रेड्डी ने बताया कि अक़लियती नौजवानों को गोशा महल स्टेडीयम और क़ुलीक़ुतुब शाह स्टेडीयम में ख़ुसूसी तर्बीयत फ़राहम की जाएगी और इस ट्रेनिंग के लिए माहिरीन की ख़िदमात हासिल की जा रही हैं।

उन्होंने बताया कि रियासत तेलंगाना में तक़रीबन 8000 मख़लवा कांस्टेबलस की जायदादों पर तक़र्रुत के लिए अनक़रीब आलामीया जारी होने का इमकान है जिस में हैदराबाद सिटी पुलिस के लिए 3 ता 4 हज़ार कांस्टेबलस की भर्ती मुतवक़्क़े है।

उन्होंने बताया कि ये पहली मर्तबा हैके पुलिस अक़लियती नौजवानों को हैदराबाद सिटी पुलिस में ज़्यादा से ज़्यादा जायदादों पर तक़र्रुत को यक़ीनी बनाने की कोशिश करेगी। पुलिस ओहदेदार जो ट्रेनिंग में माहिर हैं नौजवानों को तर्बीयत फ़राहम करेंगे जो तक़र्रुत के लिए कारआमद साबित होगी।

उन्होंने बताया कि तक़र्रुत के लिए नौजवानों को कई मरहलों से गुज़रना पड़ता है जिस में पाँच किलो मीटर दौड़ शॉर्ट जंप लॉंग जंप शामिल हैं।

महिन्द्र रेड्डी ने बताया कि हैदराबाद सिटी पुलिस अक़लियती नौजवानों की भर्ती के लिए कई मवाक़े फ़राहम करेगी जिस में जिस्मानी ट्रेनिंग के अलावा तहरीरी इमतेहानात के लिए भी ख़ुसूसी फैकल्टी की ख़िदमात हासिल की जाएंगी।

उन्होंने बताया कि अक़लियती नौजवान इस ट्रेनिंग से ज़्यादा से ज़्यादा इस्तेफ़ादा हासिल करते हुए हैदराबाद सिटी पुलिस में अपने तक़र्रुर को यक़ीनी बनाने के लिए एक मिशन के तौर पर कोशिश करें। उन्होंने बताया कि सब इंस्पेक्टरस के ओहदों के लिए भी आलामीया जारी होने का इमकान है जिस के लिए भी हैदराबाद सिटी पुलिस अक़लियती नौजवानों को ट्रेनिंग फ़राहम करेगी।

TOPPOPULARRECENT