Friday , October 20 2017
Home / India / माँ को बेटे की रिहाई की उम्मीद

माँ को बेटे की रिहाई की उम्मीद

सुप्रीम कोर्ट के राजीव गांधी क़त्ल मुक़द्दमे में अपने बेटे की सज़ाए मौत को उम्र क़ैद में तबदील करदेने पर मसरूर ए जी पैरा रियो लॉन की माँ ने आज चीफ़ जस्टिस के तारीख़ी फ़ैसले पर इनका शुक्रिया अदा किया । जज़बात से मग़्लूब अर्पितम अम

सुप्रीम कोर्ट के राजीव गांधी क़त्ल मुक़द्दमे में अपने बेटे की सज़ाए मौत को उम्र क़ैद में तबदील करदेने पर मसरूर ए जी पैरा रियो लॉन की माँ ने आज चीफ़ जस्टिस के तारीख़ी फ़ैसले पर इनका शुक्रिया अदा किया । जज़बात से मग़्लूब अर्पितम अमाल ने ज़राए इबलाग़ से अदालत के फ़ैसले के कुछ ही देर बाद कहा कि वो चीफ़ जस्टिस पी सतशिवम के फ़ैसले पर उनकी मशकूर हैं।

वो 23 साल से इस फ़ैसले की मुंतज़िर थी और एक उम्मीद के साथ जी रही थी।सड़कों पर घूम रही थी। एसे किसी हुक्म की तवक़्क़ो में अब उसे ज़हनी सुकून हासिल होचुका है। इस ने इब्तिदा-ए-में अपने अलफ़ाज़ ख़बर सुनने के बाद ज़ेर-ए-लब अदा किए थे लेकिन जल्द ही इस ने अपनी तवज्जु अपने बेटे की रिहाई पर मर्कूज़ करदी।

इस ने कहा कि वो नहीं जानती कि आज क्या कहुँ।इसका बेटा गुज़िशता 23 साल से जेल में है हालाँकि इस ने किसी जुर्म का इर्तिकाब नहीं किया। वो सिर्फ़ अपनी बेक़सूरी की सज़ा भुगत‌ रहा है उसे अब रिहा किया जाना चाहिए । इस ने कहा कि इसका बेटा किसी क़त्ल में मुलव्विस‌ नहीं है।

इस के बेटे को रिहा किया जाना चाहिए । इस ने इन तमाम का भी शुक्रिया अदा किया जो राजीव गांधी के तीन क़ातिलों की सज़ाए मौत को सज़ाए उम्र क़ैद में बदल देने की मुहिम में शामिल थे। एम डी ऐम के क़ाइद वायको जो हिन्दुस्तान में सज़ाए मौत बरख़ास्त करदेने केलिए इस बुनियाद पर मुहिम चला रहे हैं कि 137 ममालिक में सज़ाए मौत बरख़ास्त करदी गई है ।

उन्होंने सुप्रीम कोर्ट के हुक्म को तारीख़ी फ़ैसला क़रार दिया । सुप्रीम कोर्ट के क़ानून-ए-ताज़ीराते हिंद की दफ़ा 432 को कुलअदम करने के तबसरे पर ग़ौर करते हुए रियासती हुकूमत को तमाम तीनों मुजरिमों को जो राजीव गांधी क़त्ल मुक़द्दमे में माख़ूज़ हैं रिहा किया जाना चाहिए ।

उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर जय‌ ललीता पर ज़ोर दिया कि पैरा रियो लॉन, संतान और मुरुगन को जो वेल्लौर जेल में क़ैद है रिहा करदें। दाएं बाज़ु के ग्रुप्स और इल्म हामी तंज़ीमों ने सुप्रीम कोर्ट के फ़ैसले पर खैरमक़दम किया और तमिलनाडु में कई मुक़ामात पर पटाख़े छोड़ते हुए जश्न मनाया । सुप्रीम कोर्ट ने आज राजीव गांधी क़त्ल मुक़द्दमे के तीन मुजरिमों की सज़ाए मौत को सज़ाए उम्र क़ैद में तबदील कर दिया है।

TOPPOPULARRECENT