Sunday , October 22 2017
Home / India / माधवन नायर का दफ़्तर वज़ीर आज़म को मकतूब

माधवन नायर का दफ़्तर वज़ीर आज़म को मकतूब

मुतनाज़ा अंतरिक्ष (antrix) देवास स्पेक्ट्रम अलाटमेंट(antrix devas deal) मुआमला की प्रत्यूष सिन्हा कमेटी की जानिब से तहकीकात पर तहफ़्फुज़ात का इज़हार करते हुए साबिक़ सदर नशीन इसरो मिस्टर जी माधवन नायर ने दफ़्तर वज़ीर आज़म से कहा कि इस सारे मुआम

मुतनाज़ा अंतरिक्ष (antrix) देवास स्पेक्ट्रम अलाटमेंट(antrix devas deal) मुआमला की प्रत्यूष सिन्हा कमेटी की जानिब से तहकीकात पर तहफ़्फुज़ात का इज़हार करते हुए साबिक़ सदर नशीन इसरो मिस्टर जी माधवन नायर ने दफ़्तर वज़ीर आज़म से कहा कि इस सारे मुआमला की ताज़ा जामि तहकीकात करवाई जाएं।

मिस्टर नायर ने दफ़्तर-ओ-ज़॒र आज़म को एक मकतूब रवाना करते हुए कहा कि देवास के आग़ाज़ से अंतरिक्ष । देवास मुआमलत (antrix devas deal) की तंसीख़ तक सारे मुआमला की मूसिर और जामि तहकीकात करवाई जानी चाहिऐं। इसके इलावा ये भी जायज़ा लिया जाना चाहीए कि उन्होंने दीगर साइन्सदानों के साथ मिलकर जो कार्रवाई की थी वो भी किस हद तक दरुस्त की थी ।

गुज़श्ता एक हफ़्ता में मिस्टर नायर का ये दूसरा मकतूब था जो दफ़्तर वज़ीर आज़म को रवाना किया गया था । मिस्टर नायर ने बताया कि वो चंद दिन क़ब्ल ही एक और मकतूब भी दफ़्तर वज़ीर आज़म को रवाना कर चुके हैं जिसमें शिकायत की गई है कि महकमा ख़लाई तहक़ीक़ ने इस सारे मुआमला का ग़लत नोट लिया है और जिस अंदाज़ से अंतरिक्ष । देवास मुआमलत को मंसूख़ किया गया है वो भी दुरुस्त नहीं है ।

मिस्टर नायर ने किसी का नाम लिए बगैर कहा कि आया महिकमा ख़लाई तहक़ीक़ के ज़िम्मेदार अफ़राद या तो इस सारे मुआमला को दुरुस्त अंदाज़ में समझ नहीं सके हैं यह फिर उन पर किसी गोशा की जानिब से दबाव है । उन्होंने साबिक़ में इसरो के सदर नशीन मिस्टर के राधा कृष्णन पर तन्क़ीद की थी और कहा था कि मिस्टर नायर और दूसरों के ख़िलाफ़ हुकूमत की कार्यवाईयों के आग़ाज़ के लिए मिस्टर कृष्णन ज़िम्मेदार हैं।

उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि इस कार्रवाई का आग़ाज़ करने के लिए जो मुरव्वजा तरीका है उसे इख्तेयार् नहीं किया गया ।कमेटी ने भी हक़ायक़ को तोड़ मरोड़ कर पेश किया है ।

TOPPOPULARRECENT