Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / माधॊपुर में आश्ना के हाथों दाश्ता का क़त्ल

माधॊपुर में आश्ना के हाथों दाश्ता का क़त्ल

हैदराबाद २०सितंबर ( सियासत न्यूज़) साइबर आबाद के इलाक़ा माधा पर में पेश आई संगीन वारदात में आश्ना के हाथों दाश्ता का क़त्ल हो गया । ये वाक़िया रात देर गए रवींद्र सोसायटी माधवा पर में पेश आया । जहां दाश्ता ने हालत नशा में आश्ना का गल

हैदराबाद २०सितंबर ( सियासत न्यूज़) साइबर आबाद के इलाक़ा माधा पर में पेश आई संगीन वारदात में आश्ना के हाथों दाश्ता का क़त्ल हो गया । ये वाक़िया रात देर गए रवींद्र सोसायटी माधवा पर में पेश आया । जहां दाश्ता ने हालत नशा में आश्ना का गला काट दिया । शदीद ज़ख़मी हालत में आश्ना को हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया ।

जहां आज दोपहर वो ईलाज के दौरान फ़ौत हो गई । इन्सपैक्टर माधा पर मनमोहन के मुताबिक़ 30 साला मिली अम्मां उर्फ़ भारती रवी नामी एक शख़्स के साथ गुज़श्ता एक साल से रह रही थी और दोनों कसरत से शराब के आदी थे । भारती अपने शौहर की मौत के बाद रवी के साथ रहने लगी थी ।

भारती के शौहर राजू की मौत एक साल क़बल हुई थी । भारती बेगम पेट सिकंदराबाद की साकन थी और राजू मस्तान नगर में रहता था । दोनों के दरमयान एक साल से नाजायज़ ताल्लुक़ात थे ।

राजू अपनी बीवी और दो बच्चों को छोड़कर भारती के साथ रहने लगा था और दो माह क़बल इन दोनों ने रवीनदरा सोसाइटी में किराया का मकान हासिल किया था और यहां ज़िंदगी बसर कररहे थे । सोसाइटी के अफ़राद ने इन दोनों को मियां बीवी समझ कर मकान किराया पर दिया था । रोज़ाना के मामूल की तरह कल रात भी दोनों मकान में बैठ कर मए नोशी कररहे थे ।

और रात बातों बातों में बेहस-ओ-तकरार के दौरान रवी ने चाक़ू से भारती का गला काट दिया और शदीद ज़ख़मी हालत में भारती को छोड़कर फ़रार होगया । पुलिस ने इत्तिला पाकर उसे दवाख़ाना मुंतक़िल किया जहां दौरान-ए-इलाज आज उस की मौत हो गई । पुलिस ने क़तल का मुक़द्दमा दर्ज कर लिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।

TOPPOPULARRECENT