Thursday , August 17 2017
Home / Khaas Khabar / मामूली बात पर झगड़े ने तालिब-इल्म की जान ले ली

मामूली बात पर झगड़े ने तालिब-इल्म की जान ले ली

हैदराबाद 03 सितंबर: शहर के एक मारूफ़ स्कूल में दो तलबा-ए-के दौरान झगड़े के नतीजे में एक तालिब-इल्म फ़ौत हो गया। तफ़सीलात के बमूजब ये वाक़िया किंगकोठी में वाक़्ये सेंट जोज़फ़ पब्लिक स्कूल में पेश आया जहां दसवीं जमात के एक तालिब-इल्म ने हमजमाअत 15 साला मुहम्मद आमिर सिद्दीक़ी साकिन मसब टैंक को बुरी तरह ज़द्द-ओ-कूब किया जिसके नतीजे में ये लड़का फ़ौत हो गया।

कुछ ही देर में ये इत्तेला सारे शहर में जंगल की आग की तरह फैल गई और तलबा और ओलयाए तलबा और आम शहरीयों के अलावा एन एसयू आई और दुसरे तलबा-ए-तंज़ीम के कारकुन भी स्कूल पर जमा हो गए और एहतेजाज किया।

अस्सिटेंट कमिशनर आफ़ पुलिस आबिड्स डीवीझ़न राघव वीन्द्र रेड्डी ने बताया कि सेंट जोज़फ़ स्कूल में मुहम्मद आमिर सिद्दीक़ी और इस के हमजमाअत लड़के का मामूली सी कोई बात पर झगड़ा हुआ था जिसमें सिद्दीक़ी को शदीद ज़द्द-ओ-कूब किया गया था।

इस झगड़े में सिद्दीक़ी के गर्दन पर शदीद मार पड़ने से वो स्कूल ही में गिर पड़ा और स्कूल इंतेज़ामीया ने उसे कामिनीनी हॉस्पिटल मुंतक़िल किया जहां पर डाक्टरों ने इस की हालत इंतेहाई तशवीशनाक बताते हुए उसे शरीक कर लिया।

डॉक्टर्स ने सिद्दीक़ी के दिमाग़ की सर्जरी की चूँकि गर्दन पर शदीद मार पड़ा था जिसके नतीजे में दिमाग़ की नसें फट गई थीं। मुहम्मद आमिर सिद्दीक़ी दौरान-ए-इलाज दवाख़ाने में फ़ौत हो गया। इस वाक़िये की इत्तेला पर कई तलबा-ए-तन्ज़ीमों ने सेंट जोज़फ़ पब्लिक स्कूल के रूबरू धरना मुनज़्ज़म किया और स्कूल इंतेज़ामीया पर लापरवाही का इल्ज़ाम आइद करते हुए सख़्त कार्रवाई का मुतालिबा किया।

पुलिस नारायणगुड़ा ने हमला-आवर तालिब-इल्म के ख़िलाफ़ ताज़ीरात-ए-हिंद की दफ़ा 304-Part-II के तहत मुक़द्दमा दर्ज करते हुए लाश को बग़रज़ पोस्टमार्टम दवाख़ाना उस्मानिया मुंतक़िल कर दिया।

TOPPOPULARRECENT