Thursday , October 19 2017
Home / India / मार्च में हिंद-ऑस्ट्रेलिया न्यूक्लीयर तवानाई तआवुन मुज़ाकरात

मार्च में हिंद-ऑस्ट्रेलिया न्यूक्लीयर तवानाई तआवुन मुज़ाकरात

नई दिल्ली 21 जनवरी (पी टी आई )हिंदूस्तान सियोल न्यूक्लीयर तवानाई तआवुन केलिए ऑस्ट्रेलिया के साथ मुज़ाकरात का जारीया साल मार्च में आग़ाज़ करेगा । हिंदूस्तान ऑस्ट्रेलिया के तआवुन से ऑस्ट्रेलिया में इफ़रात से दस्तयाब यूरेनियम हासिल क

नई दिल्ली 21 जनवरी (पी टी आई )हिंदूस्तान सियोल न्यूक्लीयर तवानाई तआवुन केलिए ऑस्ट्रेलिया के साथ मुज़ाकरात का जारीया साल मार्च में आग़ाज़ करेगा । हिंदूस्तान ऑस्ट्रेलिया के तआवुन से ऑस्ट्रेलिया में इफ़रात से दस्तयाब यूरेनियम हासिल करना चाहता है । हिंदूस्तान का दौरा करने वाले वज़ीर-ए-ख़ारजा ऑस्ट्रेलिया बाब कार के साथ बातचीत के बाद वज़ीर-ए-ख़ारजा हिंदूस्तान सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि सियोल न्यूक्लीयर तवानाई तआवुन मुआहिदा मार्च 2013 में कारआमद बनाने केलिए बातचीत की जा रही है ।

बातचीत का पहला मरहला दोनों ममालिक के वुज़रा-ए-ख़ारजा की बातचीत से शुरू होगा जिस का इनिक़ाद दिल्ली में किया जाएगा । ये मुआहिदा ऑस्ट्रेलिया से हिन्दुस्तान को यूरेनियम की बरामद मुम्किन बनाएगा । सलमान ख़ुरशीद ने ये निशानदेही करते हुए हिन्दुस्तान मुतअद्दिद ममालिक के साथ इस किस्म के मुआहिदे कर चुका है, जिन्हें बतौर नमूना इस्तेमाल किया जा सकता है, कहा कि उजलत का एहसास और मक़सद मुज़ाकरात का मौज़ू होगा हम तेज़ रफ़्तार पेशरफ़त करेंगे।

उन्होंने कहा कि वज़ीर-ए-ख़ारजा ऑस्ट्रेलिया के साथ बातचीत के दौरान फ़ैसला किया गया है कि वज़ीर-ए-दिफ़ा ए के अनटोनी मार्च में ऑस्ट्रेलिया का दौरा करेंगे ता कि दिफ़ाई और सयान्ती शोबों में तआवुन पर मज़ीद तबादला-ए-ख़्याल किया जा सके । ये किसी हिंदूस्तानी वज़ीर-ए-दिफ़ा का अव्वलीन दौरा-ए-आस्ट्रेलिया होगा ।

ऑस्ट्रेलिया सियोल न्यूक्लीयर मुआहिदे पर हिंदूस्तान के साथ बातचीत के आग़ाज़ से वज़ीर-ए-आज़म ऑस्ट्रेलिया जूलिया गीलार्ड के दौरा हिंद के मौक़ा पर गुज़िशता अक्टूबर में इत्तिफ़ाक़ करचुका है ।दिसम्बर 2011 में जूलिया गीलार्ड की लेबर पार्टी ने देरीना इमतिना जो हिंदूस्तान को यूरेनियम की बरामद पर आइद था ,बरख़ास्त कर दिया है ।

TOPPOPULARRECENT