Tuesday , October 24 2017
Home / Crime / मालदा में ए एच ख़ां चौधरी के जलसा में फायरिंग और बम हमला

मालदा में ए एच ख़ां चौधरी के जलसा में फायरिंग और बम हमला

मालदा, 17 जुलाई: (पी टी आई) मर्कज़ी मुमलिकती वज़ीर-ए-सेहत-ओ-ख़ानदानी बहबूद ए एच ख़ां चौधरी पर मग़रिबी बंगाल के ज़िला मालदा में कलाई चक के मुक़ाम पर मुनाक़िदा कांग्रेस की एक रैली के दौरान मुबय्यना तौर पर हमला किया गया। कांग्रेस ज़राए ने दावा

मालदा, 17 जुलाई: (पी टी आई) मर्कज़ी मुमलिकती वज़ीर-ए-सेहत-ओ-ख़ानदानी बहबूद ए एच ख़ां चौधरी पर मग़रिबी बंगाल के ज़िला मालदा में कलाई चक के मुक़ाम पर मुनाक़िदा कांग्रेस की एक रैली के दौरान मुबय्यना तौर पर हमला किया गया। कांग्रेस ज़राए ने दावा किया कि जादूपुर इलाक़ा में मुनाक़िदा रैली के दौरान तृणमूल कांग्रेस के कारकुनों ने ए एच ख़ां चौधरी के इस जलसे में फायरिंग की और बम फेंके गए।

ए एच ख़ां चौधरी यहां पंचायत इंतेख़ाबात के ज़िमन में ज़िला परिषद उम्मीदवार के ताईदी जलसा में शिरकत कर रहे थे। ज़राए ने कहा कि हमला में कोई भी हलाक या ज़ख़मी नहीं हुआ। ख़ान चौधरी को उनके सेक्युरिटी अमला ने बहिफ़ाज़त वहां से उठा लाया। बादअज़ां कलाई चक पुलिस स्टेशन में इस वाक़िया की शिकायत दर्ज की गई है।

ज़िला मजिस्ट्रेट किरण कुमार ने कहा कि चंद नामालूम अश्रार ने नारायणपुर के क़रीब एक जलसा-ए-गाह में बम फेंका था जहां ख़ान चौधरी जलसा से मुख़ातिब करने वाले थे।

TOPPOPULARRECENT