Friday , October 20 2017
Home / Crime / मालेगांव बम धमाके मुक़द्दमे में चार मुल्ज़िमीन पर एन आई ए के फ़र्द-ए-जुर्म आइद

मालेगांव बम धमाके मुक़द्दमे में चार मुल्ज़िमीन पर एन आई ए के फ़र्द-ए-जुर्म आइद

नई दिल्ली 23 मई: एन आई ए ने आज चार अफ़राद राम चन्द्र कलसांगरा पर जो मफ़रूर है, फ़र्द-ए-जुर्म आइद किए। मुबय्यना तौर पर उन्होंने 2006 में मालेगांव में बम धमाकों की मंसूबा बंदी और साज़िश करते हुए इस पर अमलावरी की थी, जिस के नतीजे में 37 अफ़राद ह

नई दिल्ली 23 मई: एन आई ए ने आज चार अफ़राद राम चन्द्र कलसांगरा पर जो मफ़रूर है, फ़र्द-ए-जुर्म आइद किए। मुबय्यना तौर पर उन्होंने 2006 में मालेगांव में बम धमाकों की मंसूबा बंदी और साज़िश करते हुए इस पर अमलावरी की थी, जिस के नतीजे में 37 अफ़राद हलाक होगए थे।

एन आई ए ने मुंबई की ख़ुसूसी अदालत में फ़र्द-ए-जुर्म पेश किया जिस में तहक़ीक़ाती महिकमा ने कलसांगरा उर्फ़ राम जी को कलीदी मुश्तबा मुल्ज़िम और धन सिंह, राजिंदर चौधरी और मनोहर को जो पहले ही से तहवील में है, मुश्तबा मुल्ज़िम क़रार दिया गया है।

इन चारों पर क़तल-ए-आम और हिन्दुस्तान ताज़ीरी क़ानून और धमाको माद्दा क़ानून के तहत इल्ज़ामात आइद किए गए हैं। एन आई ए के इस इक़दाम से मुंबई पुलिस के आला सतही इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी जिस ने 9 मुस्लिम नौजवानों को मुबय्ना तौर पर साज़िश करने और मालेगांव में धमाके करने के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार किया था, शर्मिंदा होना पड़ा।

एन आई ए ने तहक़ीक़ात करने की इजाज़त देने की दरख़ास्त भी पेश की है क्योंकि इस मुक़द्दमे में इंतेहा पसंद दाएं बाज़ू के दहश्तगर्द ग्रुप के कारकुन लोकेश शर्मा, संदीप दानगे और अमीत हल्का मुश्तबा हैं।

41 साला कलसांगरा को इश्तिहारी मुजरिम क़रार दिया गया है और उस की गिरफ़्तारी पर 10 लाख रुपये का नक़द इनाम मुक़र्रर किया गया है।

TOPPOPULARRECENT