Tuesday , October 24 2017
Home / India / मालेगांव में शब‍-ए‍-बरात के मौक़े पर सख़्त स्कियोरटी इंतेज़ामात

मालेगांव में शब‍-ए‍-बरात के मौक़े पर सख़्त स्कियोरटी इंतेज़ामात

मालेगांव (महाराष्ट्रा)। 24 जून (पी टी आई) शुमाली महाराष्ट्र के ज़िला नासिक में बुनकरों के शहर मालेगांव में कल शब‍-ए‍-बरात के पेशे नज़र सिक्यूरिटी इंतेज़ामात इंतिहाई सख़्त करदिए गए हैं। 8 सितंबर 2006-ए-को शब‍-ए‍-बरात के मौक़े पर ही सिलसिला

मालेगांव (महाराष्ट्रा)। 24 जून (पी टी आई) शुमाली महाराष्ट्र के ज़िला नासिक में बुनकरों के शहर मालेगांव में कल शब‍-ए‍-बरात के पेशे नज़र सिक्यूरिटी इंतेज़ामात इंतिहाई सख़्त करदिए गए हैं। 8 सितंबर 2006-ए-को शब‍-ए‍-बरात के मौक़े पर ही सिलसिला वार बम धमाके हुए थे, जिस में 35 अफ़राद हलाक होगए थे।

नमाज़ की अदायगी के बाद क़ब्रिस्तान में लवाहिक़ीन के हक़ में दाव‌ में मसरूफ़ मुस्लमानों को इन धमाकों का निशाना बनाया गया था। डिप्टी सुप्रिटेंडेंट‌ पुलिस योगेश चौहान ने रिपोर्टर्स को बताया कि शहर में ज़ाइद सिक्यूरिटी फोर्सेस बिशमोल ऐस आर पी एफ़ के प्लाटूनस मुतय्यन किए गए हैं और तमाम अहम मुक़ामात पर बिशमोल क़ब्रिस्तानों की एहतियाती इक़दामात के तौर पर कड़ी निगरानी की जा रही है।

उन्होंने कहा कि मालेगांव से बाहर के भिकारीयों पर पाबंदी आइद करदी गई है जो आम तौर पर भीक मांगने के लिए यहां जमा होते हैं। उन्होंने कहा कि क़ब्रिस्तान आने वाले अफ़राद की भी तलाशी ली जाएगी।

TOPPOPULARRECENT