Tuesday , October 17 2017
Home / Crime / मासाब‌ टैंक पर सड़क हादिसा, तीन अफ़राद ज़ख़मी

मासाब‌ टैंक पर सड़क हादिसा, तीन अफ़राद ज़ख़मी

हैदराबाद15 फरवरी ( सियासत न्यूज़ ) शहर के मसरूफ़ तरीन इलाक़ा मानसा हुब्ब टैंक पर पेश आए सड़क हादिसा में तीन अफ़राद शदीद ज़ख़मी हो गए ।

हैदराबाद15 फरवरी ( सियासत न्यूज़ ) शहर के मसरूफ़ तरीन इलाक़ा मानसा हुब्ब टैंक पर पेश आए सड़क हादिसा में तीन अफ़राद शदीद ज़ख़मी हो गए ।

हादिसा एन एम डी सी के क़रीब पेश आया । जहां गाड़ीयों के आपसी तसादुम से इलाक़ा में सनसनी फैल गई । मसरूफ़ तरीन वक़्त में पेश आए इस हादिसा से दूर तक ट्रैफ़िक जाम होगई और स्कूल बच्चों और आम शहरीयों के इलावा अर पोर्ट की ट्राफिक को भी काफ़ी मुश्किलात का सामना करना पड़ा ट्रैफ़िक और ला ऐंड आर्डर पुलिस को गाड़ियां हटाने और ट्रैफ़िक बहाल करने में एक घंटा से ज़ाइद वक़्त लगा ।

बताया जाता है कि एक डी सी किट का ब्रेक फ़ेल होने की वजह से ऑटो और टू व्हीलर को अपनी ज़द में ले लिया । ताहम पुलिस ने ब्रेक फ़ेल की तौसीक़ नहीं की । इन्सपैक्टर हमाएव ंनगर मिस्टर बकशम रेड्डी ने बताया कि इस हादिसा में किसी किस्म का कोई जानी नुक़्सान नहीं हुआ और तीन अफ़राद शदीद ज़ख़मी हो गए हैं ।

जिन की हालत ख़तरा से बाहर बताई गई है । उन्हों ने बताया कि हादिसा में एक डी सी ऐम , ऑटो ट्राली और टू हेलर को नुक़्सान पहूँचा और जुमला तीन अफ़राद ही ज़ख़मी हो गए हैं ।

बताया जाता है कि इस हादिसा के बाद मानसा हुब्ब टैंक के रीति बावली चौराहे और दूसरी तरफ़ रोड नंबर 2 तक ट्रैफ़िक जाम हो गई थी । ताहम ज़ख़मीयों की तफ़सीलात का इलम ना हो सका । पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज कर लिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT