Saturday , October 21 2017
Home / India / माही गीर‌ पर हमले के ख़िलाफ़ सिफ़ारती इक़दामात नहीं किए गए : जया ललीता

माही गीर‌ पर हमले के ख़िलाफ़ सिफ़ारती इक़दामात नहीं किए गए : जया ललीता

चेन्नाई 21 मार्च (पी टी आई) तमिलनाडु के माही गीर‌ पर हमलों में इज़ाफे को तशवीशनाक क़रार देते हुए चीफ़ मिनिस्टर जया ललीता ने आज कहा कि हिन्दुस्तान ने इस तरह के वाक़ियात के ख़िलाफ़ सख़्त तरीन सिफ़ारती इक़दामात नहीं किए हैं जिस की वजह से माही

चेन्नाई 21 मार्च (पी टी आई) तमिलनाडु के माही गीर‌ पर हमलों में इज़ाफे को तशवीशनाक क़रार देते हुए चीफ़ मिनिस्टर जया ललीता ने आज कहा कि हिन्दुस्तान ने इस तरह के वाक़ियात के ख़िलाफ़ सख़्त तरीन सिफ़ारती इक़दामात नहीं किए हैं जिस की वजह से माही गीर‌ पर हमलों में इज़ाफ़ा होरहा है।

श्रीलंका की बहरीया ने तमिल माहीगीर‌ पर अपने हलाकत ख़ेज़ हमले बरक़रार रखे हैं। जया ललीता ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह को रवाना करदा खत‌ में कहा कि हिन्दुस्तान को इस तरह के वाक़ियात पर ख़ामोशी इख़तियार नहीं करना चाहीए। तमिल‌ शहरी भी हिन्दुस्तान के बाशिंदे हैं।

उन्होंने समुंद्र में पेश आए वाक़िये का हवाला दिया जहां श्रीलंका के बहरीया ने दूसरी मर्तबा 4 तमिल‌ माहीगीर‌ को निशाना बनाकर हमला कर दिया। उनके हाथों और बाज़ूओं को ज़ख़मी कर दिया है। जया ललीता ने कहा कि तमिलनाडु के माही गिरों पर मुसलसल हलाकत ख़ेज़ हमलों की शदीद मज़म्मत की जाती है।

TOPPOPULARRECENT