Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / माहौलियात का तहफ़्फ़ुज़ हर शहरी की ज़िम्मेदारी

माहौलियात का तहफ़्फ़ुज़ हर शहरी की ज़िम्मेदारी

कॉन्फेडरेशन आफ़ इंडियन इंडस्ट्री ( सी आई आई ) आंधरा प्रदेश ने तरक़्क़ी ब मुक़ाबिल माहौलियात पर यहां कान्फ़्रैंस का एहतिमाम किया । कान्फ़्रैंस के इफ़्तिताही सेशन से ख़िताब करते हुए एम सी पारगेन , आई एफ एस , चीफ कनज़रवेटर जंगलात , ह

कॉन्फेडरेशन आफ़ इंडियन इंडस्ट्री ( सी आई आई ) आंधरा प्रदेश ने तरक़्क़ी ब मुक़ाबिल माहौलियात पर यहां कान्फ़्रैंस का एहतिमाम किया । कान्फ़्रैंस के इफ़्तिताही सेशन से ख़िताब करते हुए एम सी पारगेन , आई एफ एस , चीफ कनज़रवेटर जंगलात , हुकूमत आंधरा प्रदेश ने कहा कि माहौलियात के तहफ़्फ़ुज़ की ज़िम्मेदारी हर शहरी पर आइद होती है । अवामी तआवुन के बगैर हुकूमत तन्हा माहौलियात का तहफ़्फ़ुज़ नहीं कर सकती ।

उन्हों ने मुख़्तलिफ़ प्रोजेक्टस के माहोलयाती रिपोर्टस पर अदम अमल आवरी पर तशवीश का इज़हार किया । टी एल सनकर आई ए एस ( रीटाइरड ) मुशीर ( तवानाई ) एडमनसटरेटिव स्टाफ़ कॉलिज ने कहा कि माहौलियात और तरक़्क़ी केदरमियान तवाज़ुन बरक़रार रखने के लिए चंद उसूलों पर अमल ज़रूरी है । डाक्टर प्रसाद मोडक सदर आमिला और बानी इनवाइरेनमेंट मैनिजमंट सैंटर तरक़्क़ी को एक एसा अमल बताया जो कि माहौलियात का हिस्सा है ।

तरक़्क़ी से मफ़ाहमत करे बगैर माहोलयाती वेसाइल को तरजीह दी जानी चाहीए । उन्हों ने मुल्क में माहौलियात में अबतरी की सूरत-ए-हाल पर तशवीश का इज़हार किया । एम गौतम रेड्डी कन्वीनर सी आई आई इनवाइरेनमेंट पै अनिल-ओ-ऐगज़ीक्यूटिव डायरैक्टर रामकी ग्रुप ने तरक़्क़ी और माहौलियात के दरमियान सहीह तवाज़ुन की ज़रूरत ज़ाहिर की ।

उन्हों ने कहा कि हिंदूस्तान में तरक़्क़ी और माहौलियात की ज़रूरियात की तकमील में अदम तवाज़ुन पाया जाता है । क़बल अज़ीं जय गला सदर नशीन सी आई आई आंधरा प्रदेश ने कान्फ़्रैंस के अरकान का ख़ैर मक़दम किया । उन्हों ने भी माहौलियात के तहफ़्फ़ुज़ पर ख़िताब किया ।।

TOPPOPULARRECENT