Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / मियां पुर ता संजीवा रेड्डी नगर मेट्रो रेल लाईन काम का आग़ाज़

मियां पुर ता संजीवा रेड्डी नगर मेट्रो रेल लाईन काम का आग़ाज़

हैदराबाद 29 अक्टूबर (आसिफ़ अहमद) मियां पुरता संजीवा रेड्डी नगर के दरमयान 9 केलो मीटर तवील मेट्रो रेल लाईन के तामीरी काम का आग़ाज़ होचुका है। मियां पर, निज़ाम पेट, जे एन टी यू, को कट पली, मूसा पेट, भारत नगर, अरा गड्डा, ई ऐस आई, संजीवा रेड्डी नग

हैदराबाद 29 अक्टूबर (आसिफ़ अहमद) मियां पुरता संजीवा रेड्डी नगर के दरमयान 9 केलो मीटर तवील मेट्रो रेल लाईन के तामीरी काम का आग़ाज़ होचुका है। मियां पर, निज़ाम पेट, जे एन टी यू, को कट पली, मूसा पेट, भारत नगर, अरा गड्डा, ई ऐस आई, संजीवा रेड्डी नगर तक सड़क के दरमयान पुलर्स नसब करने के लिए ज़मीन की खुदाई की जा रही है।

इस ताल्लुक़ से मज़ीद बताते हुए ईल ऐंड टी कंपनी के आला ओहदेदार ने कहाकि मेट्रो रेल लाईन के तामीरी काम के ताल्लुक़ से हमें किसी भी तरह जानकारी देने की इजाज़त नहीं है। ताहम उन्हों ने बाअज़ बातें बताएं और कहाकि मियां पुर चौराहा से लाईन डालने के लिए सड़क के दरमयान पुलर्स नसब किए जाएंगी।

पुलर्स नसब करने के लिए ज़मीन के अंदर तहा कितनी मज़बूत है कहां ज़ेर-ए-ज़मीन पत्थर है या नरम तहा वाली परत है या सख़्त तहा वाली परत है इस ताल्लुक़ से पहले मरहला के तौर पर जानकारी की जा रही है और जो काम होरहे हैं पुलर्स नसब करने के लिए खुदाई का होरहा है। उन्हों ने एक सवाल के जवाब में बताया कि जिन मुक़ामात से मेट्रो गुज़रेगी वहां पर बर्क़ी की सरबराही को ज़ेर-ए-ज़मीन करदिया जाएगा क्यों कि दोनों शहरों में ज़ेर-ए-ज़मीन बर्क़ी केबल बिछाने का काम जारी है।

उन्हों ने कहाकि पहले मरहला के तौर पर मेट्रो रेल लाईन काम केलिए बिलकुल सीधी 9 केलो मीटर तवील सड़क का इंतिख़ाब किया गया है। सिर्फ एक मुक़ाम पर जंक्शन होगा वो मूसा पेट चौराहा पर जहां सीधी सड़क बाला नगर के लिए जाती है। ईरा गड्डा के लिए यहां से मोड़ हासिल करना पड़ेगा। शहर हैदराबाद में मेट्रो रेल के लिए दोनों शहरों की मसरूफ़ तरीन ट्रैफ़िक से ज़्यादा मुतास्सिरा इलाक़ों में अव्वलीन तौर पर काम शुरू किया जाएगा।

उन्हों ने कहाकि पहले मरहला के तौर पर मियां पुरता संजीवा रेड्डी नगर के दरमयान काम जारी है। जुमला 20 मशीनों के ज़रीया ज़मीन की अंदरूनी शनाख़्त मालूम करते हुए पुलर्स नसब करने के लिए ड्रिलिंग शुरू की जाएगी और बाअज़ मुक़ामात पर ड्रिलिंग का काम भी शुरू होचुका है। एक सवाल के जवाब में उन्हों ने बतायाकि ये बात हम नहीं बता सकते कि कितने वक़्त में ये काम मुकम्मल होगा।

उन्हों ने कहाकि सड़क के दरमयान बर्क़ी पुलिस नसब करने में इन की तादाद और डिज़ाइन ये अलग सैक्शन का काम है। इस बात से अंदाज़ा होता है कि बहुत जल्द हैदराबाद में मेट्रो रेल चलेगी। इस के लिए ज़्यादा तवील इंतिज़ार करने की ज़रूरत नहीं पड़ेगी

TOPPOPULARRECENT