Sunday , August 20 2017
Home / AP/Telangana / मिलाप गार्डन में आज सियासत और एम डी एफ़ रिश्तों का दुबदू प्रोग्राम

मिलाप गार्डन में आज सियासत और एम डी एफ़ रिश्तों का दुबदू प्रोग्राम

मुस्लिम लड़कों और लड़कीयों की शादीयों के सिलसिले में मौज़ूं और मन पसंद रिश्तों के इंतिख़ाब के लिए वालिदैन और सरपरस्तों का 57वां दुबदू मुलाक़ात प्रोग्राम इतवार 20 मार्च को 10 बजेता 4 बजे शाम मिलाप गार्डन फंक्शन हाल, पिलर नंबर 55 (मेह्दी पटनम) रिंग रोड मुक़र्रर है।

एम डी एफ़ और सियासत के ज़ेरे एहतेमाम मुनाक़िद शुदणी इस प्रोग्राम की सदारत जनाब ज़ाहिद अली ख़ान ऐडीटर सियासत और सरपरस्त आला एम डी एफ़ करेंगे। जनाब मुहम्मद बाबा फ़सीह उद्दीन डिप्टी मेयर ग्रेटर हैदराबाद म्यूनसिंपल कारपोरेशन मेहमान-ए-ख़ुसूसी होंगे।

जनाब आबिद सिद्दीक़ी सदर एम डी एफ़ इब्तिदा में तआरुफ़ी कलिमात और खैर मक़दम करेंगे। जनाब आबिद सिद्दीक़ी और एम ए क़दीर ने बताया कि प्रोग्राम में नए रजिस्ट्रेशन का आग़ाज़ 10 बजे दिन से होगा।

लड़कों और लड़कीयों के रजिस्ट्रेशन के लिए अलाहिदा अलाहिदा काउंटर्स बनाए गए हैं। वालिदैन को उन काउंटर्स पर अपने लड़के और लड़कीयों के रजिस्ट्रेशन करवाने होंगे। काउंटर्स पर वालिदैन को रजिस्ट्रेशन कार्ड के इलावा लड़कों के वालिदैन को पीले रिबन और लड़कीयों के वालिदैन को ग्रीन रिबन दिए जाऐंगे ताकि वालिदैन को एक दूसरे से मुतआरिफ़ होने और बाहमी मुशावरत में सहूलत हासिल हो सके।

जो वालिदैन पहले ही से रजिस्ट्रेशन करवाए हैं उन्हें मज़ीद रजिस्ट्रेशन की ज़रूरत नहीं होगी। रजिस्ट्रेशन काउंटर्स को 3 बजे दिन बंद कर दिया जाएगा। प्रोग्राम में सात काउंटर्स है जिनमें इंजीनीयरिंग, मेडीसन, पोस्ट ग्रेजुएट्स, ग्रेजुएट्स, इंटरमीडीयेट, एस एस सी, आलिम, हाफ़िज़, फ़ाज़िल, कम तालीम याफ़्ता लड़के और लड़कीयों के इलावा अक़्दे सानी और ताख़ीर से रिश्ता के मुतलाशी का अलाहिदा काउंटर होगा।

TOPPOPULARRECENT