Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / मिशन काकतीया प्रोग्राम में ऊमा भारती को शिरकत की दावत

मिशन काकतीया प्रोग्राम में ऊमा भारती को शिरकत की दावत

चीफ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव ने नई दिल्ली में क़ियाम के दूसरे दिन आज मुख़्तलिफ़ मर्कज़ी वुज़रा से मुलाक़ात करते हुए रियासत को दर्पेश मसाइल के सिलसिले में नुमाइंदगी की। उन्हों ने मर्कज़ी वज़ीर आबी वसाइल ऊमा भारती से मुलाक़ात करते हुए

चीफ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव ने नई दिल्ली में क़ियाम के दूसरे दिन आज मुख़्तलिफ़ मर्कज़ी वुज़रा से मुलाक़ात करते हुए रियासत को दर्पेश मसाइल के सिलसिले में नुमाइंदगी की। उन्हों ने मर्कज़ी वज़ीर आबी वसाइल ऊमा भारती से मुलाक़ात करते हुए तेलंगाना में मिशन काकतीया पर अमल आवरी के लिए मर्कज़ से तआवुन की दरख़ास्त की।

उन्हों ने मर्कज़ी वज़ीर को मिशन काकतीया प्रोग्राम की इफ़्तिताही तक़रीब में शिरकत की दावत दी। उन्हों ने बताया कि इस प्रोग्राम के तहत तेलंगाना के तमाम अज़ला में तालाबों और झीलों का तहफ़्फ़ुज़ करते हुए उन से पीने के पानी और आबपाशी की जरूरतों की तकमील को यक़ीनी बनाने की कोशिश की जाएगी।

उन्हों ने मर्कज़ी हुकूमत से दरख़ास्त की कि अवाम को पीने के पानी की सरब्राही से मुताल्लिक़ स्कीम के लिए 100 करोड़ रुपये मुख़तस किए जाएं। उन्हों ने तालाबों और झीलों के तहफ़्फ़ुज़ के सिलसिले में तेलंगाना हुकूमत के मंसूबा से वाक़िफ़ कराया ।

क़ब्ल अज़ीं पार्लीयामेंट के सेंट्रल हॉल में चन्द्र शेखर राव ने टी आर एस अरकाने पार्लीयामेंट के हमराह मुख़्तलिफ़ सियासी जमातों के क़ाइदीन से मुलाक़ातें कीं और तेलंगाना की तरक़्क़ी के लिए तआवुन की अपील की।

उन्हों ने हम ख़्याल जमातों के क़ाइदीन को मश्वरा दिया कि वो मुख़्तलिफ़ प्रोजेक्ट्स की मंज़ूरी के सिलसिले में मर्कज़ी हुकूमत पर दबाव बनाए।

TOPPOPULARRECENT