Saturday , October 21 2017
Home / Sports / मिसबाह-उल-हक़ पर टीम से हटाए जाने का ख़ौफ़

मिसबाह-उल-हक़ पर टीम से हटाए जाने का ख़ौफ़

डरबन 2 मार्च : पाकिस्तानी टेस्ट और वन्डे क्रिकेट टीम के कप्तान मिसबाह-उल-हक़ के बारे में कहा जा रहा है कि वो तन्हाई का शिकार होगए हैं । नाक़िस फ़ार्म और टीम की बदतरीन शिकस्त से वो इस ख़ौफ़ में मुबतला है कि उन की कप्तानी और टीम में जगह ख़तरे में पड़ सकती है ।

साबिक़ कप्तान मुईन ख़ान ने कहा है कि वन्डे कप्तान मिसबाह-उल-हक़ और टी 20 कप्तान मुहम्मद हफ़ीज़ बक़ा की जंग लड़ रहे हैं ।कोच वाटमोर भी ऐसी ही सूरत-ए-हाल से दो-चार हैं । मिसबाह, हफ़ीज़ और वाटमोर के पास ऐसा कोई मंसूबा दिखाई नहीं दे रहा है जिस के तेहत वो टीम के हौसले बुलंद करसकें ।

ऐसा लग रहा है कि तीनों का ज़ाती मुफ़ाद, मुल्क और टीम के मुफ़ाद पर हावी होरहा है। मुईन ख़ान ने पी सी बी को मश्वरा दिया कि अगर वाटमोर ख़ुद अस्तीफ़ा नहीं देते तो उन्हें ओहदे से हटा दिया जाय । उनकी बरतरफ़ी मुल्क के मुफ़ाद में होगी । ज़राए का कहना है कि मिसबाह-उल-हक़ टीम के हालात से दिलबर्दाशता हैं ।

वो इस ख़दशे में मुबतला है कि उस वक़्त पी सी बी के हुक्काम का झकाउ मुहम्मद हफ़ीज़ की तरफ़ है, इस लिये होसकता है कि मुहम्मद हफ़ीज़ को मुस्तक़िल तीनों तर्ज़ केलिए टीम की क़ियादत दे दी जाये । वो साथीयों से मश्वरा करने में भी कतरा रहे हैं । अलावा अज़ीं मिसबाह-उल-हक़ जनूबी अफ़्रीक़ा की वन्डे सीरीज़ को अपने केरियर में अहम क़रार दे रहे हैं ।

मुहम्मद हफ़ीज़ जो माज़ी में मिसबाह-उल-हक़ के क़रीबी दोस्तों में शुमार किए जाते थे, हालात ने दोनों में दूरियां बढ़ा दी हैं यही वजह है कि माज़ी के दोस्त अब दूर दूर खड़े दिखाई देरहे हैं ।

TOPPOPULARRECENT