Saturday , October 21 2017
Home / Islami Duniya / मिस्र के तहरीर चौक पर ताज़ा झड़पें , 3 दिन में 35 हलाक

मिस्र के तहरीर चौक पर ताज़ा झड़पें , 3 दिन में 35 हलाक

क़ाहिरा २२ नवंबर (पी टी आई) मिस्र के तहरीर चौक में ताज़ा झड़पों के दौरान गुज़शता 3 दिन में 35 अफ़राद हलाक हो चुके हैं।

क़ाहिरा २२ नवंबर (पी टी आई) मिस्र के तहरीर चौक में ताज़ा झड़पों के दौरान गुज़शता 3 दिन में 35 अफ़राद हलाक हो चुके हैं।

इस से 28 नवंबर को मुक़र्रर इंतिख़ाबात भी मुतास्सिर हो रहे हैं, जो हुसना मुबारक हुकूमत की इक़तिदार से बेदखली के बाद अव्वलीन इंतिख़ाबात में आज पुलिस और फ़ौज ने एहितजाजियों को मुंतशिर करने के लिए जिन की तादाद हज़ारों थी और जो बरसर-ए-इक़तिदार फ़ौजी हुकूमत को इक़तिदार मुंख़बा ओहदेदारों के हवाले करदेने का मुतालिबा कर रहे थॆ, लाठियों, आँसू गैस और हवाई फायरिंग की सरकारी टी वी में तहरीर चौक की झलकियां दिखाई गईं जो फ़बरोरी मैं हुसना मुबारक के ख़िलाफ़ एहतिजाज की वजह से मशहूर हो चुका हैं।

चौक पर आँसू गैस के इस्तिमाल से उठने वाला धुआँ लहरा रहा था। क़ब्लअज़ीं दिन में सरकारी टी वी ने फ़ौज और एहितजाजियों के दरमयान इमाम मस्जिद उम्र मुकर्रम की सा लस्सी से सुलह होजाने की ख़बर दी थी।

मुआहिदा के मुताबिक़ एहितजाजी चौक में और फ़ौज चौक के अतराफ़ मुहासिरा किए हुए रह सकती थी। सुबह सुलह के ऐलान के बाद कई अफ़राद की हलाकतों के नतीजा में दुबारा तशद्दुद फूट पड़ा।

रात भर झड़पें जारी रहें, जिन में 22 अफ़राद हलाक और दीगर 1700 ज़ख़मी होगई। क़ाहिरा में ये तशद्दुद का दूसरा दिन था। जुमा के दिन पुरअमन मुख़ालिफ़ फ़ौज , अवामी निकाला गया था। मिस्री काबीना ने कई घंटे तवील हंगामी अमन इजलास मुनाक़िद किया।

बादअज़ां दुबारा इजलास का फ़ैसला करते हुए इजलास मुल्तवी करदिया गया। ताहम 28 नवंबर को मुक़र्रर इंतिख़ाबात के फ़ैसला में कोई तबदीली नहीं हुई।

क़ब्लअज़ीं कौंसल के रुकन मुहसिन अलफ़रनगी ने कहा कि इंतिख़ाबात मंसूबा के मुताबिक़ मुनाक़िद होने चाहीए और हुक्काम सलामती की ज़मानत देने के मौक़िफ़ में हैं। हम किसी सूरत इंतिख़ाबात में ताख़ीर नहीं करेंगे ।

उन्हों ने कहा कि मुसल्लह फ़ोर्सस और वज़ारत-ए-दाख़िला पोलिंग स्टेशन की ज़मानत दे सकते हैं। फ़रंगी मिस्र के सैटेलाईट चैनल उल-हयात पर टॉक शो में शरीक थी।

कई अहम सयासी शख़्सियतों-ओ-दानिश्वरों बिशमोल साबिक़ अक़वाम-ए-मुत्तहिदा न्यूक्लीयर इदारा के सरबराह मुहम्मद अलबरदई ने इंतिख़ाबात में ताख़ीर के ख़िलाफ़ हुकूमत को ख़बरदार किया था । इमकान है कि इंतिख़ाबात प्रोग्राम के मुताबिक़ ही मुनाक़िद किए जायॆगॆ।

TOPPOPULARRECENT