Thursday , October 19 2017
Home / Islami Duniya / मिस्र के पुर्व राष्ट्रपती जिंदगी और मौत के बिच‌

मिस्र के पुर्व राष्ट्रपती जिंदगी और मौत के बिच‌

* ओफिसर‌ मुझे क़ैद के पिंजरे में हलाक करना चाहते हैं: हुसनी मुबारक

* ओफिसर‌ मुझे क़ैद के पिंजरे में हलाक करना चाहते हैं: हुसनी मुबारक
क़ाहिरा। मिस्र के सज़ा याफ़ता पुर्व राष्ट्रपती हुसनी मुबारक ने इल्ज़ाम लगाया है कि हुकूमत उन्हें कैद के दोरान‌ हलाक करना चाहती है। इस बात का इन्किशाफ़ हुसनी मुबारक के सीनीयर वकील फ़रीद अदीब ने किया है।

उधर हुसनी मुबारक की जेल में सेहत को नाज़ुक क़रार दिया जा रहा है। क़ाहिरा के नजदीक‌ में वाके तरह जेल के अस्पताल ज़राए(सुत्रो) ने बताया है कि बिमार‌ हुसनी मुबारक की सांसें उखड़ रही हैं और सोमवार को दो मर्तबा उन के दिल ने काम करना छोड़ा है।

ज़राए(सुत्रो) के मुताबिक़ डोक्टरों ने हुसनी मुबारक को मस्नूई तनफ़्फ़ुस के सहारे ज़िंदा रखा हुआ है।इन की दिल कि हरकत‌ में बेक़ाइदगी आचुकी है,वो बार बार होश में नहीं रहते और कुछ खा भी नहीं रहे हैं।

मिस्री मीडीया की खबरों के मुताबिक़ हुसनी मुबारक को दो जून को जब से क़ाहिरा के फ़ौजी अस्पताल से तरह जेल भेजा गया है,उन की हालत तब से लगातार‌ बिगड़ रही है और उन की मौत की अफ़्वाहें भी गर्दिश कर रही हैं।हुसनी मुबारक को पिछ्ले शनीवार को क़ाहिरा की एक अदालत ने पिछ्ले साल लोगों कि तहरीक के दौरान साढे़ आठ सौ मुज़ाहिरीन की हलाकतों के मुक़द्दमे में क़सूरवार क़रार दे कर उम्रकैद की सज़ा सुनाई थी और उन्हें क़ाहिरा के इंटरनैशनल मैडीकल सैंटर से तुरंत‌ तरह जेल भेजने का हुक्म दिया था, जहां वो अपनी सज़ाए क़ैद या दूसरे शबदों में ज़िंदगी के बाक़ी दिन‌ काट रहे हैं।

मिस्री ओफिसरों ने इतवार को उन की पत्नी सोज़ाँ मुबारक ,बेटों और दो बहुवों को तरह जेल में इन से मिलने की ख़ुसूसी इजाज़त दी थी।पत्नी सोज़ाँ से मुलाक़ात के बाद से हुसनी मुबारक की दिल कि हरकत‌ में बेक़ाइदगी आगई है और उन्हें सांस लेने में मदद की ज़रूरत पेश आरही है।

शनिवार को जेल ओफिसरों ने पुर्व‌ ख़ातून अव्वल को उन के बिमार पती से मिलने की इजाज़त नहीं दी थी।इस पर सोज़ाँ मुबारक जेलरों पर बरस पड़ी थीं और उन्हों ने उन्हें सख़्त सुस्त कहा था और ये धमकी दी थी कि अगर उन के पती कि इस हालत में मौत वाके होजाती है तो वो इस के ज़िम्मेदार होंगे।

मिस्र की सरकारी ख़बररसां एजेंसी मीणा ने शनीवार को ही खबर‌ दी थी कि हुसनी मुबारक को दिल का दौरा पड़ने का अंदेशा होसकता है।दूसरे मीडीया ने उन के वकील फ़रीद अदीब के ब‌यान के हवाले से बताया था कि उन्हें बहुत जल्द दुबारा क़ाहिरा के नजदिक‌ में वाके फ़ौजी अस्पताल में भेज दिया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT