Tuesday , October 24 2017
Home / India / मिस्र ने आई एम एफ़ का क़र्ज़ नामंज़ूर कर दिया

मिस्र ने आई एम एफ़ का क़र्ज़ नामंज़ूर कर दिया

क़ाहिरा, 13 मार्च: ( ए पी ) मिस्र के वज़ीर फायनेंस ने आज कहा कि उनकी हुकूमत ने बैन-उल-अक़वामी मालीयाती फ़ंड के 75 करोड़ अमेरीकी डालर मालियती बचा क़र्ज़ की पेशकश मुस्तर्द कर दी है । इस पेशकश मिस्र की तबाह हाल मईशत की जानिब से 4 अरब 80 करोड़ अमेरीक

क़ाहिरा, 13 मार्च: ( ए पी ) मिस्र के वज़ीर फायनेंस ने आज कहा कि उनकी हुकूमत ने बैन-उल-अक़वामी मालीयाती फ़ंड के 75 करोड़ अमेरीकी डालर मालियती बचा क़र्ज़ की पेशकश मुस्तर्द कर दी है । इस पेशकश मिस्र की तबाह हाल मईशत की जानिब से 4 अरब 80 करोड़ अमेरीकी डालर मालियाती क़र्ज़ की मंज़ूरी में ताख़ीर की वजह से दी गई थी ।

मिस्री वज़ीर फायनेंस सईद हिजाज़ी ने कहा कि मिस्र मआशी इस्लाहात प्रोग्राम पर अमल करना चाहता है । उसकी तवज्जा वसीअ तर आई एम एफ़ क़र्ज़ा पर मर्कूज़ है । मिस्र ने 75 करोड़ अमेरीकी डालर मालियाती क़र्ज़ की पेशकश मुस्तर्द कर दी है । उन्होंने कहा कि मिस्री मईशत बहाल हो रही है ।

ये क़र्ज़ आई एफ़ एम की जानिब से तेज़ रफ़्तार मालियती आला के एक हिस्सा के तौर पर पेश किया गया है लेकिन इससे मिस्र की दरख़ास्त की तकमील नहीं होती जो कई अरब अमेरीकी डालर मालियती क़र्ज़ की है । उन्होंने कहा कि मिस्र की मईशत गुज़श्ता दो साल से सयासी इंतेशार की वजह से बहाली की जद्द-ओ-जहद कर रही है । बैरूनी ज़र-ए-मुबादला के ज़ख़ाइर संगीन सतह तक कम हो चुके हैं और सिर्फ़ 13 अरब 50 करोड़ अमेरीकी डालर रह गए हैं ।

TOPPOPULARRECENT