Tuesday , October 17 2017
Home / World / मिस्र में ख़ातून मुज़ाहिरीन के साथ शर्मनाक सुलूक पर हेलारी क्लिन्टन ब्रहम

मिस्र में ख़ातून मुज़ाहिरीन के साथ शर्मनाक सुलूक पर हेलारी क्लिन्टन ब्रहम

वाशिंगटन 20 दिसंबर (यू एन आई) मिस्र में ख़ातून मुज़ाहिरीन के साथ फ़ौज के शर्मनाक सुलूक को अमरीकी वज़ीर-ए-ख़ारजा हेलारी क्लिन्टन ने शर्मनाक और काबिल-ए-मुज़म्मत क़रार देते हुए कहा है कि मिस्र में इन्क़िलाब और हसनी मुबारक के इक़तिदा

वाशिंगटन 20 दिसंबर (यू एन आई) मिस्र में ख़ातून मुज़ाहिरीन के साथ फ़ौज के शर्मनाक सुलूक को अमरीकी वज़ीर-ए-ख़ारजा हेलारी क्लिन्टन ने शर्मनाक और काबिल-ए-मुज़म्मत क़रार देते हुए कहा है कि मिस्र में इन्क़िलाब और हसनी मुबारक के इक़तिदार सेअलैहदा हो जाने के बाद वहां हुकूमत ख़वातीन को सयासी नुमाइंदगी देने में नाकाम हो गई है और यही वजह है कि सड़कों पर ख़वातीन की तज़लील की जा रही है।

हेलारी ने अपनी इस बर्गशतगी का इज़हार इन वीडीयोज़ और तसावीर के मंज़रे आम पर आने के बाद कियाहै जिन में फ़ौज को ख़वातीन मुज़ाहिरीन के कपड़े फाड़ते हुए दिखाया गया है। यहां जॉर्ज टाउन यूनीवर्सिटी में उन्हों ने कहा कि इस तरह एक मुनज़्ज़म तरीक़े से ख़वातीन को बेइज़्ज़त करना, हुकूमत के फ़ौजीयों की ज़िल्लत आमेज़ हरकत है।मिस्री ख़वातीन नेइन्क़िलाब में भरपूर किरदार अदा कियाहै।

यूट्यूब पर एक वीडीयो में हेल्मट पहने एक सरकारी फ़ौजी को एक ख़ातून को बुरी तरह पीटते हुए दिखाया गया है । मार पेट के दौरान ख़ातून के कपड़े फट गए थे और वो नीम ब्रहना हो चुकी थी। एक दीगर वेबसाइट पर एक फ़ौजी को एक बड़ी उम्र की एक रोती हुई ख़ातून को पीटते हुए दिखाया गया है। हेलारी कलनटन ने मज़ीद कहा कि ये अमर इंतिहाई अफ़सोसनाक और मूजिब तशवीश है कि मिस्री ख़वातीन को इन्ही सड़कों पर मारा पीटा और बेइज़्ज़त किया जा रहा है जिन सड़कों पर अभी चंद महीने पहले इन औरतों ने अपनी जान जोखिम में डाल कर इन्क़िलाबके नारे लगाए थे।

TOPPOPULARRECENT