Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / मीयाद मुकम्मल करने वाले क़ैदियों की रिहाई का मुतालिबा

मीयाद मुकम्मल करने वाले क़ैदियों की रिहाई का मुतालिबा

हैदराबाद‍२६5जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : रियासत की जेलों में सैंकड़ों क़ैदी अपनी सज़ा की तकमील के बावजूद क़ैद-ओ-बंद की ज़िंदगी गुज़ार रहे हैं । रियास्ती हुकूमत को चाहीए कि 15 अगस्त को सज़ा मुकम्मल करने वाले क़ैदियों को रिहा करने के इक़

हैदराबाद‍२६5जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : रियासत की जेलों में सैंकड़ों क़ैदी अपनी सज़ा की तकमील के बावजूद क़ैद-ओ-बंद की ज़िंदगी गुज़ार रहे हैं । रियास्ती हुकूमत को चाहीए कि 15 अगस्त को सज़ा मुकम्मल करने वाले क़ैदियों को रिहा करने के इक़दामात करे ताकि उन्हें समाजी धारे में शामिल होने का मौक़ा हासिल हो सके ।

सदर तेलगु देशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने आज चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी कोमकतूब रवाना करते हुए उन से ये ख़ाहिश की । उन्हों ने बताया कि हुकूमत गुज़श्ता 3 माह से मुख़्तलिफ़ बहाने करते हुए क़ैदीयों की रिहाई के मुआमला में टाल मटोल से काम ले रही है जो कि दरुस्त नहीं है ।

मिस्टर नायडू ने चीफ़ मिनिस्टर को रवाना करदा मकतूबमैं क़ैदीयों के चाल चलन को देखते हुए रिहाई की रवायात का तज़किरा करते हुए कहा कि इन रवायात का अहया किया जाना चाहीए और अपनी सज़ा मुकम्मल करने वाले बिलख़सूस उम्र क़ैद की सज़ा की तकमील करने वाले क़ैदीयों की रिहाई के इक़दामात किए जाने चाहिए ।

उन्हों ने बताया कि तवील अर्सा तक जेल में क़ैद रखने से क़ैदीयों में नफ़सियाती बीमारीयां फ़रोग़ पाती हैं और उन नफ़सियाती बीमारीयों से महफ़ूज़ रखने के लिए क़ैदीयों को उन के चाल चलन की बुनियाद पर रहा किया जाना नागुज़ीर है । मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि आइन्दा यौम आज़ादी के मौक़ा पर गुज़शता तीन बरसों से अपनी रिहाई के मुंतज़िर क़ैदीयों के इलावा बेहतर चाल चलन के हामिल क़ैदीयों को रिहा करने के अहकाम जारी करे ।।

बंक आफ़ बड़ौदा के फाउंडेशन डे के मौक़ा पर ग़रीब तलबा-ए-तालिबात के बंक अकाउंट के पास बिक तलबा-ए-ओ- तालिबात के हवाले करते हुए । मैनेजर तरो पुलिया , मुख़तार अहमद फरदीन-ओ-दीगर देखे जा सकते हैं ।।

TOPPOPULARRECENT