Thursday , October 19 2017
Home / World / मीरकल के इत्तिहादी ‘मुहाजिरीन के मसाइल’ पर मुकर गए

मीरकल के इत्तिहादी ‘मुहाजिरीन के मसाइल’ पर मुकर गए

जर्मन चांसलर एंजिला मीरकल की इत्तिहादी जमात, सी एस यू, के सरब्राह और सूबा बावीरया के वज़ीरे आला, होर्स्टज़ीए होफ़र मुहाजिरीन के बोहरान पर वफ़ाक़ी हुकूमत के साथ तआवुन करने के वाअदे से मुकर गए।

सूबे बावीरया के वज़ीरे आला और हुक्मरान इत्तिहादी जमात क्रिस्चन सोशल यूनीयन (सी एस यू) के सरब्राह होर्स्टज़ीए होफ़र ने गुज़िश्ता रोज़ ही मुहाजिरीन के बोहरान से निमटने के लिए एंजिला मीरकल के साथ यकजिहती का इज़हार किया था।

जर्मनी के जुनूबी सूबे बावीरया की सरहदें ऑस्ट्रिया से मिलती हैं। मुहाजिरीन जर्मनी में उमूमन इसी रास्ते से दाख़िल होते हैं जिसके बाद मुहाजिरीन से मुताल्लिक़ा वफ़ाक़ी महकमा उन्हें मुल्क के दीगर शहरों में मुंतक़िल करता है।

ताहम बावीरया के वज़ीरे दाख़िला झ़वाख़म हर्मान ने बुध के रोज़ बताया कि सुबाई हुकूमत ने आईनी अदालत के एक साबिक़ जज से दरख़ास्त की है कि वो बर्लिन हुकूमत की तारकीने वतन से मुताल्लिक़ पॉलिसी का जायज़ा लेने के बाद बताएं कि ये पॉलिसी बावीरया की सुबाई ख़ुदमुख़तारी के ख़िलाफ़ है या नहीं।

आईनी अदालत के साबिक़ जज उओडो डी फाबियो ने एक जर्मन रोज़नामे से की गई गुफ़्तगु में बताया कि वो मर्कज़ी हुकूमतकी मुहाजिरीन से मुताल्लिक़ पॉलिसी पर ग़ैर जानिबदार माहिराना राय पेश करेंगे।

TOPPOPULARRECENT