Sunday , August 20 2017
Home / Hyderabad News / मीर आलम तालाब के अतराफ़ नेकलेस रोड की तामीर का वादा वफ़ा ना हो सका

मीर आलम तालाब के अतराफ़ नेकलेस रोड की तामीर का वादा वफ़ा ना हो सका

पुराने शहर की तरक़्क़ी से मुताल्लिक़ सरकारी और सियासी वादों पर अवाम को अब एतबार बिलकुल नहीं रहा। पुराने शहर में मीर आलम तालाब के अतराफ़ नेकलेस रोड की तामीर का मसअला अब भी तात्तुल का शिकार है और इस खुसूस में किए गए ऐलानात पर अमल आवरी के मुताल्लिक़ कोई जवाबदेही नहीं है।

मजलिसे बल्दिया अज़ीमतर हैदराबाद ने हैदराबाद मेट्रो पोलीटन डेवलपमेंट अथॉरीटी के इलावा दीगर इदारों के तआवुन से पुराने शहर में वाक़े मीर आलम तालाब के अतराफ़ नेकलेस रोड की तामीर और चहल क़दमी करने वालों के लिए ख़ुसूसी पाथवे के साथ साथ सायकलिंग के लिए जगह की तामीर का ऐलान करते हुए मंसूबे पेश किए थे। इलावा अज़ीं मीर आलम तालाब के अक़ब में वाक़े हिस्सा में एकोरीयम पार्क की तामीर का भी मन्सूबा ज़ाहिर किया गया था।

मीर आलम के अतराफ़ इन तरक़्क़ीयाती कामों के ज़रीए पुराने शहर के इलाक़ों बहादुर पूरा, किशन बाग़, हसन नगर को काफ़ी तरक़्क़ी हासिल हो सकती है और इस सिलसिला में किसी किस्म की सियासी रुकावट ना पैदा हो उस के लिए ओहदेदारों ने बाज़ाबता सियासी क़ाइदीन से मुशावरत के लिए इजलास भी मुनाक़िद किए लेकिन इस के बावजूद भी मंसूबे में किसी किस्म की तरक़्क़ी या सुरअत देखने में नहीं आ रही है।

TOPPOPULARRECENT